Beantwoord

Mijn mobiele telefoonnummer wordt iedere maand ontkoppelt.

  • 3 March 2019
  • 4 reacties
  • 140 keer bekeken

Ik heb KPN compleet en mijn vrouw heeft haar KPN mobieletelefoonabonnement aan ons KPN compleet gekoppeld. Iedere maand krijgen wij de melding dat haar mobieletelefoonnummer van ons KPN compleet is ontkoppeld. Waarom gebeurt dat? Is het mogelijk om een mobiele telefoonnummer tot onbepaalde tijd of bepaalde tijd aan KPN compleet te koppelen?
icon

Beste antwoord door Joran 12 March 2019, 09:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Marcelino-H, dat is heel bijzonder. De enige reden dat een abonnement wordt ontkoppeld, is als het wordt gekoppeld aan een ander KPN ID account. Loggen jullie in op MijnKPN met hetzelfde account? Kun je jouw adresgegevens en klantnummer nog aanvullen aan je profiel? Als we er niet uitkomen doe ik hier navraag over.
Hoi @Joran , dank je wel voor je reactie. we vinden dat zeker bijzonder. We hebben maar 1 KPN ID account,
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb de administratie nagekeken maar ik kan de oorzaak nog niet vinden. Ik heb navraag uitstaan bij een manager van KPN ID. Dit kan een paar dagen duren, zodra ik meer weet hoor je het!
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Marcelino-H, de techneuten hebben het inmiddels uitgebreid onderzocht. Ik stuur je de informatie, vanwege privacyoverwegingen, in een privébericht.

Reageer