Beantwoord

Missende Hussel korting (entertainment pakket)

  • 27 January 2020
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik heb tv internet en mobiel bij jullie dus kpn compleet daarbij zou ik het pluspakket met vijf euro korting krijgen nu zie ik staan dat ik gewoon een tientje moet betalen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Lisa 28 January 2020, 20:05

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag, ik heb tv internet en mobiel van KPN, nu heb ik het pluspakket aangevinkt omdat je daar vijf euro korting zou krijgen maar op factuur staat deze korting niet.

Heb je nog één of meer van deze andere entertainmentpakketten?
Fox Sports, Film1, Spotify en pluspakket

Als je 1 of meer van deze hebt dan krijg je € 5 per maand korting

Ja ik heb vorige week het pluspakket geactiveerd

Reputatie 7
Badge +17

@Lars groen Welkom op ons KPN Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. Zoals je het beschrijft zou je inderdaad €5,00 hussel korting moeten krijgen. Peter stelt inderdaad al een goede vraag, heb je toevallig al een ander entertainment pakket aanstaan? Daarnaast kan het verwarrend zijn op de factuur, want er gaat €5,00 af van de totale prijs, dit zie je terug als 5 euro hussel korting. Het is dus niet zo dat op het factuur staat ‘Pluspakket €1,99’, maar gewoon ‘Pluspakket €6,99’. 
Mocht dit niet op je factuur staan en mis je hem dus gewoon onterecht dan kunnen we dit natuurlijk in orde maken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee. 

Reputatie 7
Badge +17

@Lars groen Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer