Vraag

Mobiel abonnement en Thuis abonnement zijn niet gekoppeld

  • 22 April 2021
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo,

 

Sinds vorig jaar hebben we een thuis abonnement van KPN voor televisie en internet. Een half jaar later werd ik gebeld of ik dan ook een mobiel abonnement af wilde sluiten, dit heb ik uiteindelijk gedaan. Hierbij werd gezegd dat het allerlei voordelen zou hebben als ik zowel mijn Thuis abonnement als mijn Mobiel abonnement bij KPN zou onderbrengen. 

 

Nu, inmiddels ruim een half jaar verder, is mijn Mobiel abonnement nog niet gekoppeld aan mijn Thuis abonnement en bij ‘MijnKPN’ en kan ik online alleen de facturen inzien van mijn Thuis abonnement. Verder zie ik ook niks terug van de voordelen terugkomen in de facturen. Ik betaal zelfs meer voor mijn Mobiele abonnement dan mij verteld is aan de telefoon, na het contract nog eens te hebben nagelezen blijkt dat dit komt door de afbetalingsregeling van mijn toestel. Stom, hier ben ik dus zelf niet alert genoeg op geweest. Of komt dit omdat mijn twee verschillende abonnementen nog niet zijn gekoppeld? 

Ik zou graag in contact komen met iemand van de klantenservice die mij hierbij kan helpen en tekst en uitleg kan geven. 

 

Mvg,

Ivo 

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Dag @Ivo_B , in MijnKPN (website of app) kun je de abo's zelf aan elkaar koppelen. 

Reputatie 6
Badge +10

Welkom @Ivo_B op ons forum en goed dat je even aan de bel trekt!

Was het inmiddels al gelukt met het koppelen aan je mijnKPN?
Ik wil graag ook even met je meekijken naar de compleet/husselvoordelen. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb om voor je aan de slag te gaan?
Geef je hier nog een reactie zodra dat gelukt is?

Ha Nico & Henk, 

 

Bedankt voor de reacties en de moeite! Inmiddels is het koppelen gelukt, het was even zoeken. 

 

@Nico, ik ga de gevraagde gegevens invullen. 

 

 

 

Reputatie 6
Badge +10

@Ivo_B dankje voor het invullen van jouw gegevens. Je hebt als het goed is zojuist bericht gehad dat het gelukt is met de voordelen :grinning:

Bedankt @Nico_ ! 

Ik heb er geen apart bericht over gehad, maar ik kan het nu inderdaad welzien bij MijnKPN.

 

Andere vraag, op mijn kpn mobiel  factuur staat de btw niet gesplitst. Is dit aan te passen zodat ik de btw wel te zien krijg op de factuur? 

 

 

Reputatie 6
Badge +10

Bedankt @Nico_ ! 

 

Andere vraag, op mijn kpn mobiel  factuur staat de btw niet gesplitst. Is dit aan te passen zodat ik de btw wel te zien krijg op de factuur? 

 

Dat kan zeker wel. Zou je hiervoor in je profiel, bij persoonlijke opmerkingen, het mobiele nummer kunnen plaatsen waar het om gaat? Dan maak ik het voor je in orde!