Beantwoord

Mobiel abonnement verlengen via gsmweb en KPN Compleet

• 12 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 609 keer bekeken

Hallo mensen,

Als ik mijn abonnement verleng bij gsmweb krijg ik dan ook alle voordelen van compleet zijn dwz dubbele data/ 10 Euro korting pm/ 500 mb verleng bonus/ gratis onderling bellen.
De kosten met een gelijk waardig abonnement en toestel zijn aanzienlijk goedkoper bij gsmweb. Ik regel het liefst in de vertrouwde kpn winkel waar ik al 20 jaar kom.

Gr Robert

Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 13 oktober 2015, 08:28

robert71 schreef op 12 okt '15 om 23:20u

Hallo mensen,

Als ik mijn abonnement verleng bij gsmweb krijg ik dan ook alle voordelen van compleet zijn dwz dubbele data/ 10 Euro korting pm/ 500 mb verleng bonus/ gratis onderling bellen.
De kosten met een gelijk waardig abonnement en toestel zijn aanzienlijk goedkoper bij gsmweb. Ik regel het liefst in de vertrouwde kpn winkel waar ik al 20 jaar kom.

Gr Robert

Hoi,

Zolang GSMweb je gewoon een KPN abonnement verstrekt, die op jouw adres staat zal je Compleet kunnen aanvragen.

Robin

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

robert71 schreef op 12 okt '15 om 23:20u

Hallo mensen,

Gr Robert

Hoi,

Zolang GSMweb je gewoon een KPN abonnement verstrekt, die op jouw adres staat zal je Compleet kunnen aanvragen.

Robin

Ik heb een paar maanden geleden een verlenging van een KPN-abo gedaan via belsimpel.nl, net zo'n webwinkel als gsmweb dus. Dat is helemaal goed gegaan. Ook ik koop liever in de KPN-winkel of via de KPN-site. De prijzen wijken doorgaans niet af is mijn ervaring. Alleen ... KPN had (en heeft nog steeds niet) het toestel dat ik wilde en belsimpel.nl wel, vandaar!

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Robert, 

Een goede vraag! Ik zie dat Robin en Henk het antwoord al hebben gegeven. Het maakt niet uit waar je een verlenging doet voor je abonnement, je kunt gewoon gebruik maken van KPN Compleet 🙂

Met groet, 

Cindy

Reageer