Beantwoord

Mobiel koppelen aan MijnKPN

• 20 juli 2015
  • 4 reacties
  • 9364 keer bekeken

Sinds vandaag compleet 🙂. Maar het lukt mij niet om mijn mobiel toe te voegen aan MijKPN app. Heb mij geregistreerd en vervolgens aangemeld in de app, tot op heden geen succes.
icon

Beste antwoord door PeterG 20 juli 2015, 19:14

Of...

Voor Mobiel is er een ANDERE MijnKPN omgeving dan voor MijnKPN voor thuis.

Ook zijn klantnummers voor Alles in 1 anders dan de klantnummers van mobiel.

Mobiel en Thuis zijn 2 aparte abonnementen. Waardoor je wel Compleet kunt worden. Maar dat is alleen voor voordelen. Verder is het gescheiden.

Heb je eenmaal één mobiel aangemeld bij MijnKPN mobiel dan kun je de volgende, mits onder hetzelfde klantnummer afgesloten, erbij zetten.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Volgensmij kan je je telefoonnummer alleen koppelen als je hetzelfde klantnummer hebt ofzo (, volgensmij vertelde jij dat laatst)

Boven in rechts in de MijnKPN app kan je wisselen tussen accounts/abonnementen

Robin

Reputatie 7
Of...

Voor Mobiel is er een ANDERE MijnKPN omgeving dan voor MijnKPN voor thuis.

Ook zijn klantnummers voor Alles in 1 anders dan de klantnummers van mobiel.

Mobiel en Thuis zijn 2 aparte abonnementen. Waardoor je wel Compleet kunt worden. Maar dat is alleen voor voordelen. Verder is het gescheiden.

Heb je eenmaal één mobiel aangemeld bij MijnKPN mobiel dan kun je de volgende, mits onder hetzelfde klantnummer afgesloten, erbij zetten.

Klopt inderdaad. Ben even in de war geweest met mijn klantnummer. Bedankt voor de feedback.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo Landrover,

Peter en Robin slaan de spijker op de kop met hun antwoorden. Voor de volledigheid nog even in volgorde:

Bij een mobiel abonnement moet men eerst, via de website, een aparte MijnKPN omgeving aanmaken en het mobiel abonnement daaraan koppelen. 

Daarna kan in de MijnKPN app in de rechterbovenhoek via het icoon met de poppetjes ingelogd worden op die MijnKPN omgeving zodat je verbruik etc... in de app kunt inzien.

Reageer