Beantwoord

Mobiel nummer toevoegen voor kpn compleet lukt niet

  • 21 August 2019
  • 8 reacties
  • 100 keer bekeken

Sinds vorige week vrijdag nieuw KPN abonnement voor mobiel. Probeer dit al dagen toe te voegen aan KPN compleet maar dit lukt helaas (nog) niet. Hopelijk kunt u hierbij ondersteunen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 21 August 2019, 17:55

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @NSteen, Welkom op het forum. Zou je jouw 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik het nakijken en je nummer toevoegen aan KPN Compleet.
Staan als het goed is vermeld?
Reputatie 7
Badge +19
@NSteen, Ik mis het klantnummer van de betreffende aansluiting. Deze kun je vinden op de facturen en MijnKPN. Als je deze hebt toegevoegd, kan ik het verder oppakken.
Van dit nummer nog geen factuur en in mijn kpn kan ik dit nergens vinden?
Reputatie 7
Badge +19
Op de overeenkomst van de aansluiting kun je de factuur ook vinden @NSteen
Gevonden!
Reputatie 7
Badge +19
Top @NSteen. Het nummer heb ik aangemeld voor KPN Compleet. Als je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag. Anders wens ik je nog een fijne avond verder!
Super! Staat er nu bij. Dank je wel en fijne avond!

Reageer