Beantwoord

mobiel nummer van kind koppelen

  • 22 October 2019
  • 17 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik wil graag het mobiele nummer van mijn dochter koppelen echter krijg ik de melding dat dat niet kan.

Via het forum hebben jullie mijn zoon vorige keer ook gekoppeld, wellicht kan  dat nu weer.

 

Groet, Tamara

 

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 4 November 2019, 14:23

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Dajama Ik heb gekeken naar het nummer je in je profiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’ hebt genoemd. Dat nummer is inmiddels aangemeld voor alle Compleet-voordelen. Dan is alles in orde? 

Hoi,

Nee dat is het nr van mijn zoon, die is idd al gekoppeld, ik heb het nu aangepast met het nr van mijn dochter.

Alvast bedankt!

 

Groet, tamara

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Dajama Duidelijk. Dan heb ik nu dat nummer toegevoegd. Ik zie het er al bij staan hier! 

Super! Dank je wel!

Ik zie hem er nog niet bij staan klopt dat @Bart_ :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +20

't kan heel even duren, @Dajama trek even aan de bel als je het morgen niet ziet! 

:bell::thumbsup:

:bell::bell::bell: @Bart_  ik zie hem er nog steeds niet bij staan?

 

Groet, Tamara

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Dajama Dat is vreemd, zeg. De 25ste is er wel een sms naar het nummer gestuurd (eindigt op 847) met de melding dat alle Compleet-voordelen geactiveerd zijn. En dat zijn ze ook. Zou je het aan jouw kant van de lijn het nog eens willen proberen? Dat je zelf het nummer koppelt aan je KPN ID? Ik ben benieuwd of het nu wel lukt. 

Als ik kijk bij uw voordelen dan staat hij er idd wel tussen maar bij producten niet dus ik kan geen mb's delen?

Reputatie 7
Badge +20

Inmiddels staat ook dat erbij @Dajama Het duurde even, maar dan heb je ook wat. ;-) 

@Bart_  moet ik een bril of gewoon nog even geduld hebben? Zie hem er nog steeds niet bij staan:nerd:

Reputatie 7
Badge +20

Geduld, in dit geval @Dajama Het heeft even verwerkingstijd nodig om door alle systemen heen te komen. Met je ogen is niks mis (hoop ik) ;-) 

@Bart_  gelukkig, scheelt weer een ritje naar de opticien:joy:

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Dajama Ik zie dat een collega je inmiddels heeft geprobeerd te bellen. Om het Mb's delen goed geactiveerd te krijgen wil je nog een KPN ID aanmaken voor dit nummer. Dat was klaarblijkelijk niet goed gegaan. Is het inmiddels wel gelukt? 

Ik kan inmiddels wel mb's delen alleen staat ze nog niet in het overzicht dus ik kan niet zien hoeveel mb's ze nog heeft.

Hoe maak ik zo'n id aan?

Groet, Tamara

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat het al werkt. Hier lees je hoe je dit aanmaakt. 

Reageer