Beantwoord

Mobiel telefoonabonnement koppelen zodat ik 10 euro korting per maand krijg, hoe doe ik dat?

  • 23 August 2021
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

In de telefoonwinkel gaf de verkoper aan als je al KPN thuis hebt kun je je telefoon aankoppelen en dan krijg je €10,- korting per maand op je telefoon abonnement 

Alleen vragen wij ons nu af, hoe we dat moeten doen.

Ik hoor graag van jullie 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 August 2021, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Dat vraag ik me ook af. Volgens mij klopt die gegeven info ook niet.

Als in de administratie beide abonnementen op hetzelfde adres staan geregistreerd wordt de korting vanzelf doorgevoerd.

En waar ze die 10 euro vandaan hebben? Je kunt € 2,50 (abo's 0 GB, 3 GB, 10 GB), € 5,00 (abo 20 GB) of € 7,50 (abo unlimited GB) korting krijgen. Hoe duurder je Mobiele Hussel abonnement hoe hoger de korting.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @GJ-Jager ,

Zoals @PeterG hierboven al aangeeft bestaat er geen korting van 10 euro per maand, maar wel drie lagere kortingen afhankelijk van jouw abonnement.

Dan lijkt het erop dat je jouw  korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden