Beantwoord

Mobiele nummers verwijderen uit KPN Compleet registratie

• 28 november 2018
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Hallo,

Ik heb de abonnement over genomen van mijn ex, die 2 abonnementen had.
Alles veranderd naar mijn gegevens.
Nu wil ik MB's delen met de gene waarmee ik samen woon, alleen gaat dat niet.
Die gene komt niet voor in mijn ontvangers en mijn ex en familie staan nog wel tussen de ontvangers.
Hoe verwijder ik deze ontvangers en voeg ik nieuwe ontvangers toe?

Ik heb de KPN app verwijderd en opnieuw gedownload.
Ik heb via mijn KPN een nieuw product toegevoegd maar niks werkt en wil echt graag de huidige ontvangers verwijderd hebben.
Ik heb hier ook al 2x over gebeld, maar ook zij lopen vast

met vriendelijke groet,
Stephanie
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 november 2018, 13:34

Goedemiddag SBravo, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

In jouw geval denk ik dat je een nieuwe registratie voor KPN Compleet moet doen óf jouw nummer moet laten verwijderen uit de KPN Compleet registratie van je schoonfamilie. Het nummer kan namelijk niet op 2 adressen ingeschreven staan voor KPN Compleet, dat werkt niet. Wat je nu kan doen is controleren op welk adres de KPN Compleet registratie staat. Is dat het juiste adres, maar niet met de juiste 06-nummers, kan je jouw nummer hieruit laten verwijderen via de KPN Compleet desk (0800-0105, dan zal je worden doorverbonden).

Verder kan je ook een nieuwe registratie aanvragen, via dezelfde website. Hiervoor moeten beide mobiele nummers wel op hetzelfde adres geregistreerd staan. Binnen 3 werkdagen zal de registratie dan voltooid zijn.

Ik hoor graag of het gelukt is!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@SBravo, welke ongewenste abonnementen staan nog tussen de 'ontvangers'? Je schrijft dat je de 2 abonnementen van je ex op jouw naam hebt gezet, zie je die dan nog onder zijn naam? Verder is het adres waarop een abonnement geregistreerd staat bepalend of het abonnement in KPN Compleet zichtbaar is. Dus het abonnement van 'nieuwe ontvangers'moet op jouw adres geregistreerd staan om aangemeld te kunnen worden bij KPN Compleet via deze pagina.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag SBravo, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

In jouw geval denk ik dat je een nieuwe registratie voor KPN Compleet moet doen óf jouw nummer moet laten verwijderen uit de KPN Compleet registratie van je schoonfamilie. Het nummer kan namelijk niet op 2 adressen ingeschreven staan voor KPN Compleet, dat werkt niet. Wat je nu kan doen is controleren op welk adres de KPN Compleet registratie staat. Is dat het juiste adres, maar niet met de juiste 06-nummers, kan je jouw nummer hieruit laten verwijderen via de KPN Compleet desk (0800-0105, dan zal je worden doorverbonden).

Verder kan je ook een nieuwe registratie aanvragen, via dezelfde website. Hiervoor moeten beide mobiele nummers wel op hetzelfde adres geregistreerd staan. Binnen 3 werkdagen zal de registratie dan voltooid zijn.

Ik hoor graag of het gelukt is!
Reputatie 7
Badge +20
@SBravo, ik heb geen reactie meer gezien dus ga er vanuit dat het je inmiddels gelukt is 😉

Reageer