Beantwoord

Mobielnummer nog steeds niet zichtbaar binnen kpn compleet

  • 30 March 2019
  • 3 reacties
  • 250 keer bekeken

Reputatie 1
Woensdagavond heb ik mijn prepaid kpn omgezet naar kpn mobiel (simkaart geactiveerd). Nog steeds is het nummer niet zichtbaar binnen kpn compleet en kan ik geen mb’s delen naar dit nummer. Hiervoor donderdag en vrijdag gechat met kpn en gisteren en vandaag gebeld met de helpdesk. Belachelijk dat dit zolang moet duren en iedereen belooft dat hij of zij het heeft opgelost. Niet dus.
icon

Beste antwoord door Stan52 1 April 2019, 21:11

Bekijk origineel

3 reacties

Heb het zelfde probleem en zie in MIJN KPN ook niet of kpn compleet nu geactiveerd is ja of nee, dus komt bij mij allemaal wat wazig over (of onduidelijk hoe je maar wilt).

Gr ZebraV.
Reputatie 7
Badge +20
@Stan52 Dat is inderdaad wat aan de lange kant: het kan tot 24 uur duren voordat alles verwerkt, maar daarna moet het toch echt in orde zijn. Ik kijk met alle plezier voor je na hoe het zit, maar dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Een andere verklaring voor wat jullie beiden ervaren kan ook het gevolg van een algemene storing zijn. Die is er sinds vanochtend voor wat betreft het delen van MB's en wordt op dit moment gewerkt aan een oplossing.
Reputatie 1
ik heb vanmorgen het mobiele nummer nog eens gekoppeld aan kpn compleet en nu werkt het.

Reageer