Beantwoord

Mogelijke voordelen combinatie KPN (Internet + TV) en Telfort (mobiel)

  • 13 February 2020
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Badge

Goedenavond,

 

Een aantal maanden geleden zijn wij gaan samenwonen en hebben we gekozen voor TV + Internet van KPN, waarover we erg tevreden zijn. Zelf heb ik ook een mobiel abonnement bij Telfort (inmiddels omgezet naar KPN). Nu ben ik benieuwd naar de eventuele voordelen/mogelijkheden die ik heb. Zo hebben wij Internet + TV Basis, maar ik meen me te herinneren dat het mogelijk is om een extra zenderpakket zoals Fox Sports te kiezen bij een combinatie van een KPN en Telfort abonnement. Mocht dit niet het geval zijn, hoor ik het natuurlijk ook graag!

Zou fijn zijn als een moderator of een ander forumlid hier meer duidelijkheid over kan geven.

 

Met vriendelijke groet,

Thijs

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 February 2020, 21:42

Bekijk origineel

4 reacties

Lastig te beantwoorden. Kijk eens op de Telfort Compleet pagina

Als het KPN abonnement na 8 oktober is afgesloten is het Telfort abonnement naar vol KPN omzetten zinvoller. Je verliest dan wel het meenemen van de bundels.

Voor die datum was wat je noemt mogelijk zie dit Topic op het Telfort Forum.

Onstaande afbeelding waren de opties met de nadruk op waren. Al het voordeel kwam ten gunste van het KPN product. Nu met Hussel is er geen sprake meer van een gratis zender pakket. Dus ik moet toch adviseren bekijk het mobiel Hussel aanbod, in combinatie met je Thuis pakket van KPN. Hussel Voordelen

 

Reputatie 7
Badge +17

@ThijsO. Welkom hier! Top dat je je gegevens al hebt ingevuld. Omdat je mobiel hebt van telfort en thuis van KPN, ontvang je Telfort mobiel voordelen en KPN (oude propositie) vast! Ik zie dat je momenteel Fox Sports gratis aan hebt staan. Betreft mobiel neem je van twee maanden de overgebleven bundelwaarde mee naar de volgende maand.  Met beide abonnementen zit je nog (wat maanden) vast aan het contract. Je kan dus niet veel aanpassen. Je zou Fox Sports kunnen omwisselen voor het Pluspakket, meer kan ik er helaas niet van maken. 
Heb ik je vraag zo beantwoord? Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust even weten! 

Badge

Hoi @Lisa,

Dank voor je reactie! Dankzij de hulp van @Galdor68 heb ik ons aangemeld bij KPN Compleet, en vervolgens de optie voor Fox Sports geactiveerd (welke we nog niet hadden bij het plaatsen van mijn bericht). De vraag is dus zeker beantwoord, waarvoor dank!

Reputatie 7
Badge +17

@ThijsO. Goed om te horen en bedankt voor de terugkoppeling. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan ben je hier van harte welkom. 

Reageer