Beantwoord

Na 4 dagen nog geen KPN Compleet

  • 7 October 2019
  • 16 reacties
  • 185 keer bekeken

Hoi ik heb dit probleem ook. Thuis al jaren telfort en sinds 4 dagen KPN Mobiel, maar zie in de app of het online dashboard niks over de factuurkorting of dubbele data. Moet ik hier nog iets voor doen?

*Admin: reactie afgesplitst,eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 October 2019, 14:07

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @rstjona, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het kan maximaal 5 werkdagen duren, maar normaliter wordt het wel sneller toegevoegd. Heb je de stappen op onze website al uitgevoerd voor de registratie?

Ik zag dat je jouw gegevens al hebt aangevuld, maar op het adres kan ik maar één actief 06-nummer vinden.. Ik kan natuurlijk geen Telfort producten inzien, dus misschien gaat het daar fout.

Mocht het nog niet gelukt zijn, probeer het dan nogmaals via de website of geef even aan wat het klantnummer bij Telfort is. Dan ga ik er achteraan!
Hi Suzanne. Dank voor je reactie. Ik had mij daar nog niet aangemeld, dat heb ik net gedaan. Het klopt dat er op dit adres maar 1 kpn mobiel abonnement is. Waarom zou het daar fout gaan? Heb je nog een klantnummer van ons Telfort abonnement nodig?
Reputatie 7
Badge +21

@rstjona, we hadden ook een aanmeldpagina voor KPN Compleet dus misschien werd de verkeerde gebruikt. In ieder geval, heb je een bevestiging dat we aan de slag gaan om de voordelen te activeren? Dit zou namelijk binnen enkele werkdagen alsnog wel moeten lukken! Lukt het nog niet aan het eind van de week, dan ontvang ik graag het klantnummer dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Reputatie 7
Badge +21

@rstjona, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat het inmiddels opgelost is :) Zo niet, dan weet je me te vinden!

Hi Susan,

De dubbele mb's zijn nog niet geactiveerd. Misschien heb ik de verkeerde pagina ingevuld? Ik ga vanavond op zoek naar ons Telfort klantmummer. Moet ik die op deze openbare pagina posten of kan ik die ook naar je mailen oid?

Gr

Reputatie 7
Badge +21

@rstjona, oke! Nee die mag je noteren in je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]Forum profiel[/url] ;) Openbaar is niet zo fijn! Wil je het eerst nog proberen aan te melden via onze website? Lukt dat niet, ga ik voor je kijken.

Hi Susan. Ik heb het telfort klant nummer ingevuld in mijn profiel. Gr

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor de gegevens, ik heb dit zelf aangevraagd nu zodat we zeker weten dat het goedkomt. Omdat dit in combinatie met Telfort is kan het jammer genoeg tot 1 maand duren tot het is geactiveerd, ik ga ervan uit dat dit op 1 november rond zal zijn. Ik heb voor nu handmatig de korting van € 5.- alvast ingevoerd zodat je dit niet misloopt. Het is nu even afwachten tot het actief is. 

Ok dankje Alex. 

Reputatie 7
Badge +21

@rstjona, per 29 oktober is het geregeld volgens mijn systeem. Klopt dat? Ontvang je nu de voordelen?:smile:

Klopt, ik zie de dubbele mb's nu ook staan. Bedankt voor de assistentie. 

Hi Susan. Ik krijg net de eerste factuur binnen en daar staat de korting pas vanaf de datum die je ook noemt 29 oktober. Kan dit teruggedraaid worden (begindatum)? Ik heb al snel na het begin van het abonnement de formuleren ingevuld, meerdere keren, waar ik er eerder vanuit dat het automatisch zou gaan. 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is helaas niet mogelijk, rstjona. Het kan aan de Telfortkant tot een maand duren voor de activatie rond is. Vanaf dat moment gaan de voordelen lopen. Maar, Alex heeft, uit coulance, je eerder al een credit gegeven van €5 voor de periode daarvoor. Die zie je ook op deze factuur terug :)

Ik dacht een abonnement gekocht te hebben op mobiel.nl voor 14 euro per maand, zie plaatje. Als ik de factuur bekijk lees ik dat er niet aan af. 14 + 25 euro aansluitkosten - 5 euro coulance = 34, niet 51 zoals op de factuur staat.

Mobiel.nl

 

Factuur KPN

 

Wellicht gaat dit vanaf volgende maand wel goed? 

Iets meer inzage in opbouw van prijs, uit contract van mobiel.nl 

 

Na nog een blik zie ik dat het een factuur is van de eerste maand én de daarop volgende maand. Excuus, bedankt voor de toelichtingen. :)

Reageer