Beantwoord

Na keuze Opnemen en 4K Ultra HD, Pluspakket verdwenen.

  • 14 March 2020
  • 4 reacties
  • 143 keer bekeken

Plus pakket verdwenen na keuze “Opnemen” en 4K Ultra HD. Begreep trouwens niet waarom “Opnemen” mogelijkheid uit pakket weg was. Ben ik nu alle extra zenders kwijt van “Plus” pakket? Of zitten er standaard meer zenders in het 4K Ultra HD pakket? Zo niet, wat moet ik doen om toch de zenders uit het “Plus” pakket te ontvangen. Hoor het graag, alvast dank. Mvgrt, Fred Geschiere

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 March 2020, 09:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @FredGes47 ,

Door de keuze voor het Ultra 4K pakket, ben je overgegaan van KPN Compleet naar KPN Hussel. 
 

Hierdoor ben je de voordelen van Compleet (in jouw situatie kennelijk gratis opnemen en gratis pluspakket) kwijtgeraakt. 
 

Wil je die twee opties weer terug; dan kun je ze tegen extra kosten er weer bij zetten. Bij KPN Hussel wordt er geen aanvullend pakket gratis cadeau gegeven. De overstap naar KPN Hussel pakt daardoor vaak niet gunstig uit. 

De Compleet en Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Fred, welkom! Ben je inderdaad over gegaan naar Hussel? Dan komt je Compleetvoordeel inderdaad te vervallen als je die hebt. Dat betekent dat het Pluspakket niet meer gratis is. Deze kun je nu betaald aanzetten. 

Als er toch iets anders aan de hand is, vul je forumprofiel in en laat het weten. Dan controleer ik het hier.

Erik hallo, dank voor je reactie.

Ik weet niet wat er gebeurt is maar ik had een Hussel pakket. Het enige wat ik wilde was een 4K Ultra HD pakket (om dat we mogelijk binnenkort een 4K Ultra HD TV aanschaffen). Deze keuze gemaakt hebbende, zag ik dat het pluspakket was verdwenen. (volgens mij kun je in de voorgaande pakket gegevens wel zien welk pakket ik/wij hadden bij KPN).

Los van dit was ook het opnemen verdwenen.

Ik hoor graag waar het fout is gegaan

Reputatie 7
Badge +30

Ah, dan is er inderdaad iets misgegaan. We zien af en toe voorkomen dat, bij een wijziging van een zenderpakket, andere zenderpakketten die je al hebt verwijderd worden. Dit zou ook zichtbaar moeten zijn tijdens het bestellen (dat de vinkjes dan ineens weg zijn) maar is ook  makkelijk over het hoofd te zien. Je verwacht immers niet dat dit gebeurt. Ik kan hier nog even naar kijken of ik meer kan achterhalen, vul in dat geval je forumprofiel in en laat weten als je dat gedaan hebt.

De snelste manier, verder, om de pakketten terug te krijgen is om ze zelf weer toe te voegen. Dit kan via de MijnKPN of via de tv ontvanger. Wel zullen, helaas, je opnames niet terugkomen.