Vraag

Na verhuizing staat abonnement nog op oude adres

  • 23 April 2021
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Sinds begin januari 2021 verhuisd, dit ruimschoots van tevoren doorgegeven aan/ bij kpn. Op nieuwe adres wel alles alreeds werkend (telefoon internet etc) maar adres gegevens blijven op oude adres, ondanks zeker een tiental vruchtenloze telefoontjes. Wat ook erg vervelend is dat ik elke maand berichten krijg dat ik mijn voordelen niet meer krijg in verband dat van mijn mobiele telefoon abonnement schijnbaar wel het adres is verandert. 
 

is er een instantie zoals bijvoorbeeld de ombudsman waar je met ditsoort klachten en problemen terecht kan? Om de kpn aan te sporen beter hun werk te doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Marc2021! Welkom op ons Forum. Goed dat je aan de bel trekt. Pfoee… Ik weet niet hoe een ombudsman tewerk gaat. Daar kan ik je dus helaas niet over adviseren. Wellicht kun je eens contact opnemen en informeren? 

Uiteraard ben ik nieuwsgierig hoe het er bij jou voorstaat. Ik ben benieuwd of ik iets voor je kan betekenen. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. In dat geval heb ik je klantgegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Ik ontvang graag de adresgegevens van je nieuwe adres:blush: FYI: Alle vakjes waar ‘privé’ achter staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN-moderators. 

Hoor graag van je:slight_smile:

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag:wink: