Beantwoord

Nadat er al zoveel mis is gegaan bij verhuizing nog geen MB verdubbeling.

  • 3 July 2020
  • 6 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik ben 1 April verhuisd. Ik heb deze verhuizing half Maart doorgegeven,  maar er ging van alles mis. Ik kreeg op het nieuwe adres wel internet en tv, maar op het oude adres werd niets afgesloten! Daar moest ik zelf weer achteraan en tot half Mei moest ik dubbel betalen. Vervolgens bleek dat er ook bij kpn mobiel ons adres niet was gewijzigd, waardoor wij ineens alle bundel voordelen kwijt raakten!! Dus ook geen dubbele mb's due wij delen met onze dochters. Ook daar weer achteraan gebeld, maar we zijn weer een paar weken verder en zitten alweer in een nieuwe maand, maar nog stèèds geen dubbele mb's enzo. Hoe kan dit?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 July 2020, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Josedeheer77, welkom op het forum!
We zijn inmiddels natuurlijk al weer een paar dagen verder. Heb je de verdubbeling inmiddels al?
Anders kijk ik graag even met je mee! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Gedaan

Nog steeds geen dubbele mb's bij ons alle 4 niet

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens en terugkoppeling Jose, ik heb een mail gestuurd naar de achterliggende afdeling met het verzoek dit te repareren. Ik hou je op de hoogte! Laat jij het ook weten als er aan jouw kant iets verandert?

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je geduld José! Ik zie dat de verdubbelingen inmiddels toegevoegd zijn!

Ja klopt, sorry voor de late reactie, zijn nog steeds aan het verbouwing in onze nieuwe woning. Bedankt voor uw hulp!!!