Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Namen personen van aangemelde nummers KPN Compleet

Reputatie 3
  • Slimmerik
  • 61 reacties
In de MijnKPN-app staat bij elk aangemeld nummer van KPN Compleet de naam van de persoon. Ik meen mij te herinneren dat ik zelf ooit die namen heb ingevoerd, maar weet dit niet zeker.
Bij mijn vrouw staan in de app ook de namen, echter bij 1 nummer de verkeerde. Dat is niet handig als je MB's wilt delen. Is er een mogelijkheid om die naamgeving te corrigeren zodat daar de juiste naam staat?. Ik kan in de app niet vinden waar en hoe. Ook in de online-omgeving zie ik geen mogelijkheid. Wie weet hoe dit moet?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 23 juli 2017, 12:56

Worden deze gegevens niet uit het adresboek v/j telefoon gehaald?

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +27
Worden deze gegevens niet uit het adresboek v/j telefoon gehaald?
Reputatie 3
Robin, dat zou idd een logische verklaring zijn. Echter, bij het nummer in het adresboek v.d. mobiel staat de juiste naam. Dus daar ligt de verklaring niet.
Reputatie 3
Robin, ik heb nog wat zitten testen en inderdaad, je hebt gelijk: De naamgeving wordt uit het adresboek gehaald. Waarom dat bij dat ene nummer niet goed gaat, daar ben ik nog niet achter. In het adresboek staat het echt goed...
Reputatie 6
Badge +27
Misschien heb je op je telefoon meerdere adresboeken (google, telefoon, sim etc) en heb je in de contacten app maar 1 weergegeven terwijl het in een andere fout staat.

Check in de contacten app even of je alle adresboeken weergeeft.
Reputatie 3
Nee, wij hebben hier binnen het gezin allemaal onze adressen alleen in onze Google-adresboeken staan. Dus niet op SIM of telefoon. Voor de zekerheid natuurlijk wel ff gecheckt of het daar misschien toch per ongeluk was opgeslagen. Was niet het geval.
Inmiddels heb ik wel het probleem op kunnen lossen. Ik heb het contact van mijn adresboek geëxporteerd en daarna geïmporteerd in het google-adresboek van mijn vrouw. En jawel, nu staat keurig in de app de juiste naam erbij. Op de een of andere manier zat er dus een probleem in dat ene Google-contact.
Het was maar een kleinigheidje, maar toch. 😀
@RobinFlikkema Bedankt voor het meedenken! 👍🏻

Reageer