Beantwoord

Net gebeld door kpn omtrent kpn compleet

de medewerker wilde kijken of ik interesse had in kan compleet. Ik gaf aan dat ik met mijn internet en televisie bij Ziggo zit en daar blijf. Dit vanwege mijn internetsnelheid. De medewerker gaat dan in op de snelheid, maar ik geef aan dat ik bij zingt blijf met internet en telefonie. Mijn mobiel blijft bij KPN. Ze gaat toch door op die internet snelheid, waarbij ik nogmaals aangeef te blijven waar ik ben. Ik word wel een beetje boos omdat mevrouw doorgaat. En dan opeens hangt ze op. Het is dat ik goede ervaringen met mijn mobiel heb, want anders zou ik overstappen. Jammer dat ze zo doorgaat als ik aangegeven heb dat ik blijf waar ik ben.
icon

Beste antwoord door Alex_P 26 september 2018, 17:09

Hi Richard, we hebben elkaar net gesproken. Ik ga hier werk van maken. Nogmaals bedankt dat je dit hebt aangekaart bij ons, hier leren we alleen maar van. 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hi Richard, welkom hier. Dit klinkt niet best, zo gaan wij zeker niet met onze klanten om. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik nakijken welk beunhaasje jou heeft benaderd en daar werk van maken. 😉

Ik hoor graag van je.
Ingevuld met gegevens die ik zo kon vinden. Heb toevallig vandaag ook nog een klachtenformulier op jullie website ingevuld.
Reputatie 7
Badge +14
Hi Richard, we hebben elkaar net gesproken. Ik ga hier werk van maken. Nogmaals bedankt dat je dit hebt aangekaart bij ons, hier leren we alleen maar van. 🙂

Reageer