Beantwoord

Netflix alleen gratis voor nieuwe klanten?

  • 9 July 2019
  • 20 reacties
  • 3048 keer bekeken

Heb ik als trouwe KNP klant geen recht op 3 maanden gratis netflix?
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 July 2019, 09:23

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Nee, dat heet marketing.
Reputatie 7
Badge +16
Het is een aanbieding die gebruikt wordt om nieuwe klanten aan te trekken en helaas zijn dit soort aanbiedingen meestal voor ons niet beschikbaar.

KPN geeft zo nu en dan ook nog wel eens iets weg (Zoals extra data rond oud en nieuw of ebooks die je kan downloaden 🙂 ). Daarnaast heb je natuurlijk ook KPN Compleet 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @IlseG, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas is het inderdaad een aanbieding voor klanten die nieuw bij KPN komen. Toen jij bij KPN kwam heb je ook een aanbieding gehad als het goed is, in de vorm van korting, een pakket voor een aantal maanden of een (fysiek) cadeau. Je hebt inderdaad wel voordelen als je meerdere producten bij KPN onderbrengt en je kan, afhankelijk van je pakket en contract, eventueel ook overstappen naar een nieuwer / hoger abonnement. Hierbij kan het ook zijn dat je korting ontvangt (maar is dus afhankelijk van enkele factoren).

Ik hoor graag of ik je nog verder kan helpen!
Reputatie 7
Badge +24
Toen jij bij KPN kwam heb je ook een aanbieding gehad als het goed is, in de vorm van korting...

Ja ... 3 maanden korting, en geen 6 zoals nu. En ook geen gratis Netflix. Bovendien: ik ben al lid van toen het nog Planet Internet kortingen bestonden toen nog niet.
Reputatie 7
Badge +21
@Nick83, dat is natuurlijk per klant verschillend. Elk jaar zijn er weer nieuwe acties, en ook voor bestaande klanten zijn er steeds meer mogelijkheden.

@IlseG, ik heb geen reactie meer gezien. Ik ga er vanuit dat jouw vraag beantwoordt is. Zo niet, dan weet je me te vinden 😉
Zo herkenbaar. Wij zijn ook al ruim 20 jaar KPN klant, ons mailadres inderdaad ook van Planet en Wxs. En joepie een film.... in zeer beperkte tijd en ebooks die voor mij of kids niet zo interessant waren . Netflix ja, daar maak je in ieder geval mijn kinderen blij mee. Maar helaas ben geen nieuw lid.
Tijd voor wat anders, kijken of we meteen wat kunnen besparen....iets wat zeker wel kan. Mijn mobiele telefoon gaat er sowieso uit. En dan de rest
Zo herkenbaar. Wij zijn ook al ruim 20 jaar KPN klant, ons mailadres inderdaad ook van Planet en Wxs. En joepie een film.... in zeer beperkte tijd en ebooks die voor mij of kids niet zo interessant waren . Netflix ja, daar maak je in ieder geval mijn kinderen blij mee. Maar helaas ben geen nieuw lid.
Tijd voor wat anders, kijken of we meteen wat kunnen besparen....iets wat zeker wel kan. Mijn mobiele telefoon gaat er sowieso uit. En dan de rest

Zo flauw dit... Ik zal u een geheimpje verklappen: dit gebeurt overal. KPN is zeker niet de goedkoopste, maar wel een van de beste. Succes bij uw volgende provider.

Hoi Allemaal en @Svi

Netflix

De leukste films en series van de streamingdienst bekijk je al voor een bedrag van 7,99 euro per maand,

Dus wat is het probleem vraag ik mij af, voor luttele centen op rij 3
En als je meer wil op de eerste rij bv, ja dan betaal je wat meer.

En of je blijft of weggaat, de wereld gaat echt niet ophouden met draaien.
En de medewerkers van KPN gaan er niet om huilen.

@Allen,
Ik ben zeker niet van plan weg te gaan bij KPN. Ze leveren (vind ik) goede diensten, en de service is altijd goed geweest.
Het plaatsen van deze topic kwam voort uit een reclame waardoor ik begreep dat er voor iedereen tijdelijk op kanaal 200 Netflix beschikbaar was. Ik zou ook geen abonnement voor Netflix willen afsluiten, het leek mij wel leuk om voor 3 maanden toegang te hebben
Niet meer, en niet minder dan dit.
Ik sluut bij deze dit topic.
Hallo @IlseG , als je nog nooit klant bij Netflix bent geweest kun je altijd beginnen met een gratis maand bij Netflix, zie de betreffende website voor meer info.
De actie van KPN levert dus eigenlijk maar 2 maanden meer gratis op.
Met 1 maand gratis kun je ook al aardig bekijken of je een definitief abonnement wilt.
@Jan-D: bedankt! Hier heb ik veel aan. Ik ga het uitzoeken.
@Jan-D: bedankt! Hier heb ik veel aan. Ik ga het uitzoeken.
@IlseG
Graag gedaan uiteraard, laat nog even wat van je horen hoe het afgelopen is.
Het zou toch veel fijner zijn als deze aanbiedingen ook gewoon voor bestaande klanten van KPN gelden? Ik zou dat toch wel heel erg op prijs stellen. Want de prijs is wel omhoog gegaan.
Reputatie 7
Het zou toch veel fijner zijn als deze aanbiedingen ook gewoon voor bestaande klanten van KPN gelden? Ik zou dat toch wel heel erg op prijs stellen. Want de prijs is wel omhoog gegaan.
Iedereen zou dat natuurlijk op prijs stellen, maar wie gaat dat betalen.
Als er meer kortingen gegeven worden aan bestaande klanten dan zal de prijs voor het abonnement natuurlijk weer omhoog gaan. Uiteindelijk betaal je als klant dergelijke kortingen en dus is het geen goed idee voor al die abonnees die geen Netflix abonnement via KPN willen, die gaan daar dan immers wel aan meebetalen.
En meestal heb je ooit als nieuwe klant ook eens een keer geprofiteerd van de toen geldende aanbieding in de vorm van een aantal maanden korting of iets dergelijks.
Reputatie 7
Naja, als je drie mailadressen hebt, heb je ook drie maanden gratis Netflix 😂
Reputatie 7
Badge +24
Naja, als je drie mailadressen hebt, heb je ook drie maanden gratis Netflix 😂
Lijkt me dat da zo simpel niet werkt toch? Je kunt bij KPN onbeperkt email aliassen maken (en weer verwijderen, dr zal vast wel een max per mailbox zijn). Daarmee kun je dan steeds weer opnieuw een maand Netflix kijken? Dr zal vast wel een ip geregistreerd worden. Als dat ip veelvuldig voorkomt, zal dat wel geblokkeerd worden lijkt me...
Reputatie 7
Bedoelde niet alleen kpn gericht,...

Ik heb zo een half jaar lang gratis kunnen kijken eerst was het @ziggo, @icloud, @me, @outlook, @gmail, @werkmailadres en als laatst @kpnmail gebruikt. Wat ik er allemaal mee moet, geen idee. Tussentijds m’n ouders verslaafd gekregen. En kijk inmiddels nu gratis via het account van m’n ouders 🤓
Bedoelde niet alleen kpn gericht,...

Ik heb zo een half jaar lang gratis kunnen kijken eerst was het @ziggo, @icloud, @me, @outlook, @gmail, @werkmailadres en als laatst @kpnmail gebruikt. Wat ik er allemaal mee moet, geen idee. Tussentijds m’n ouders verslaafd gekregen. En kijk inmiddels nu gratis via het account van m’n ouders 🤓

En daar gaat Netflix ook tegen optreden las ik onlangs.
Reputatie 7
Badge +24
Tussentijds m’n ouders verslaafd gekregen. En kijk inmiddels nu gratis via het account van m’n ouders 🤓

Dat is het met zulke dingen: als je het niet hebt, mis je het niet, als je het hebt, kan / wil je niet meer zonder.

Reageer