Beantwoord

Niet alle voordelen van compleet

• 28 mei 2015
  • 2 reacties
  • 397 keer bekeken

Hallo KPN,

Sinds april 2015 overgegaan van koper naar glasvezel. Vanaf dat moment zijn de moeilijkheden mbt compleet begonnen. Eerst waren alle voordelen eraf gehaald en nadat wij daar achter kwamen is tot op heden nog niet alles in werking gezet. Wij missen nog het pluspakket en de verdubbeling van de mb's (en dat is vervelend). Na 3 x gebeld te hebben en zo'n 3x gechat te hebben met medewerkers van kpn is het tot op heden nog steeds niet opgelost. We zijn nu zo'n 6 weken verder en verwacht eigenlijk dat het nu wel een keer opgelost zou zijn, maar helaas.

Beste Kpn, kom aub met de oplossing, zodat we weer onbezorgd kunnen internetten zonder op de mb's te letten;)

(het gaat niet om mijn prive adres, maar die van mijn ouders)

icon

Beste antwoord door Cindy_ 7 juni 2015, 12:18

Hallo Pieter, 

Inmiddels is het een en ander achter de schermen gewijzigd en kun jij nu ook gebruik maken van de voordelen van KPN Compleet 🙂. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, stel ze gerust! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Pieter, 

Inmiddels is het een en ander achter de schermen gewijzigd en kun jij nu ook gebruik maken van de voordelen van KPN Compleet 🙂. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, stel ze gerust! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Pieter,

Hele vervelende situatie! Natuurlijk wil je volop kunnen internetten en gebruik kunnen maken van het Pluspakket. Daarom ga ik graag voor je kijken wat er aan de hand is en hoe we er zo snel mogelijk voor kunnen zorgen dat deze voordelen weer aangezet worden. Het moet namelijk niet de bedoeling zijn dat je hier zo vaak achteraan moet.

Zou je mij in een privébericht de betreffende postcode + huisnummer, naam van de contractant en de 06-nummers die meedoen aan KPN Compleet willen sturen? Ik ga je dan helpen. 

Reageer