Vraag

Niet tevreden met prijs abonnement na wijziging

  • 19 September 2021
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

We betalen al 20 jaar lang ergens rond de 150 euro per maand voor kpn internet televisie en mobiel. Recentelijk heb ik mijn abonnement eens gewijzigd omdat Ik dacht 10 euro te kunnen besparen. Inderdaad zijn de voordelen zoals dubbel data plots verdwenen en krijgen we iets van een hussel voordeel ??? Ik zie echter totaal geen enkel voordeel meer voor een altijd goed betalende klant. 1 woord  hier voor over en dat is BESODEMIERT  Zo snel als mogelijk zullen we alles opzeggen en op zoek gaan naar een betrouwbare partner en niet kpn die de regels verzint waar je bij staat. Als wij dit op deze manier bij onze klanten zouden flikken hadden we er echt geen enkele meer. Onvriendelijke groeten van een boze bijna ex kpn klant.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

@Bullit1 opletten hé, wat je af sluit. Niet zomaar er van uit gaat dat altijd alles hetzelfde blijft.

Reputatie 7
Badge +15

@Bullit1 Welkom op het forum. 

Ik begrijp de situatie nog niet volledig. Wat ik begrijp is dat je een mobiel abonnement hebt verlengd en dat hiermee een aantal voordelen zijn komen te vervallen. 

Klopt het wel dat je abonnement nu inderdaad 10 euro goedkoper is? Ik kijk graag voor je hoe dit zit en of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan ga ik op onderzoek uit!