Beantwoord

nieuw abonement

  • 15 December 2019
  • 8 reacties
  • 216 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

onlangs heb ik tv/internet gekregen van kpn. Nu heb ik ook 2 mobiele abonnementen. Nu is mijn vraag of ik ook korting krijg op mijn tv/internet. of extra pakket. 
 

met vriendelijke groet,

 

Kevin
 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 December 2019, 18:17

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Kedejen 

Ja, je krijgt korting. 


De korting hangt af of het een KPN-Hussel abonnement is (5,00 korting op entertainment pakket) of een oud Álles- in - abbo. (dan krijg je het pluspakket of fox-sport-pakket gratis). 

Overstappen naar Hussel Thuis kan zowel binnen als buiten je contract. Je abonnement bij KPN wordt niet automatisch omgezet naar KPN Hussel. Voor Hussel Thuis kun je dit zelf doen via MijnKPN.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Kedejen Welkom hier op ons Forum!

Klopt het dat jou mobiele abonnementen al bij KPN zitten? Dan heeft @Noordzee het helemaal bij het rechte eind, bedankt voor de toelichting!
Ik wil graag even met je meekijken zodat je geen voordelen misloopt.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

We horen graag van je.:wink:

@Kedejen Welkom hier op ons Forum!

Klopt het dat jou mobiele abonnementen al bij KPN zitten? Dan heeft @Noordzee het helemaal bij het rechte eind, bedankt voor de toelichting!
Ik wil graag even met je meekijken zodat je geen voordelen misloopt.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

We horen graag van je.:wink:

Hi Lisa,

 

ik heb het aangepast. Zou jij is willen kijken of het dan voordeliger is om naar compleet over te stappen. 
 

gr Kevin

Reputatie 7
Badge +17

@Kedejen Bedankt voor het invullen. Ik heb meteen even voor je meegekeken.

Thuis
Het zal €5,00 per maand schelen als je een mobiel abonnement neemt bij KPN. 
Je ontvangt namelijk €5,00 korting op Fox Sports. Dit kan in de toekomst gewisseld worden voor een andere entertainment pakker met de keuze uit Netflix, Pluspakket, Spotify (Premium/Family), Film1.

Mobiel
Voor de mobiele voordelen verwijs ik even naar deze pagina waarin alle mobiele hussel voordelen worden uitgelegd. 
Er zit namelijk een variatie op de mobiele korting afhankelijk van het abonnement waarin je geïnteresseerd bent. 

Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag.:grin:

@Kedejen Bedankt voor het invullen. Ik heb meteen even voor je meegekeken.

Thuis
Het zal €5,00 per maand schelen als je een mobiel abonnement neemt bij KPN. 
Je ontvangt namelijk €5,00 korting op Fox Sports. Dit kan in de toekomst gewisseld worden voor een andere entertainment pakker met de keuze uit Netflix, Pluspakket, Spotify (Premium/Family), Film1.

Mobiel
Voor de mobiele voordelen verwijs ik even naar deze pagina waarin alle mobiele hussel voordelen worden uitgelegd. 
Er zit namelijk een variatie op de mobiele korting afhankelijk van het abonnement waarin je geïnteresseerd bent. 

Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag.:grin:

Oke duidelijk, maar hoe komt het dan dat dit niet zichtbaar is op het factuur wat ik heb ontvangen. Zou je hier eens naar kunnen kijken 

 

gr Kevin

Reputatie 7
Badge +28

 

Je abonnement bij KPN wordt niet automatisch omgezet naar KPN Hussel. Voor Hussel Thuis kun je dit zelf doen via MijnKPN

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Kedejen

Hoi Kevin, 

Is het aanvragen van KPN Hussel via MijnKPN inmiddels gelukt?

Reputatie 7
Badge +17

@Kedejen Excuses voor de late reactie! Ik heb eroverheen gelezen. Ik zie op dit moment geen mobiele abonnementen waardoor je niet ‘Hussel/Compleet’ bent. Zou je de 06-nummers die je bij KPN hebt in je profiel willen zetten? Dan maak ik het in orde.

 

Reageer