Beantwoord

Nieuw abonnement, aanvraag KPN Compleet afgewezen

• 28 november 2018
  • 3 reacties
  • 169 keer bekeken

Beste KPN,

Eerdt krijg ik dit per bericht:

Beste klant, uw overstapverzoek is goedgekeurd. Op 03-12-2018 vindt de overstap plaats. Wij hebben u een e-mail gestuurd met uitgebreide informatie. Mvg, KPN

gisteren krijg ik dit:

Beste klant, uw telefoonnummer komt niet in aanmerking voor KPN Compleet. Het hoort niet bij een KPN abonnement dat voldoet aande voorwaarden. De voorwaarden vindt u op kpn.com/compleetvoorwaarden. Mvg, KPN

Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is?
Ik vind het heel on klantvriendelijk om 4 dagen voordat het nieuwe abonnement ingaat een berichtje te sturen zonder verder uitleg.

Met vriendelijke groet,

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 november 2018, 14:36

Dag Lienneke. Ik kan me voorstellen dat je dat geen leuk bericht vindt. Zoals Huistijer aangeeft zijn er inderdaad wel een aantal voorwaarden verbonden aan de voordelen van KPN Compleet. Er moeten dus meerdere abonnementen op hetzelfde adres staan, bijvoorbeeld.

Ik kan nog niet beoordelen wat er bij jou precies aan de hand is. Zijn er meerdere KPN-nummers op jouw adres actief? Heb je tv en internet van ons op je adres? Wellicht is het nog eenvoudiger: had je Compleet nu al aangevraagd? Als je abonnement op pas 3 december ingaat zal het wellicht om die reden zijn afgewezen: je abonnement is nog niet actief, dus er kunnen ook geen Compleet-voordelen geactiveerd worden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Lienneke
Je telefoon moet uiteraard met een KPN abonnement zijn, maar dat is niet alleen voldoende.
Tevens moet deze op naam staan op hetzelfde adres als waar het andere abonnement op staat.
Ook een telefoon met een zakelijk abonnement is uitgesloten van KPN Compleet
Reputatie 7
Badge +18
Dag Lienneke. Ik kan me voorstellen dat je dat geen leuk bericht vindt. Zoals Huistijer aangeeft zijn er inderdaad wel een aantal voorwaarden verbonden aan de voordelen van KPN Compleet. Er moeten dus meerdere abonnementen op hetzelfde adres staan, bijvoorbeeld.

Ik kan nog niet beoordelen wat er bij jou precies aan de hand is. Zijn er meerdere KPN-nummers op jouw adres actief? Heb je tv en internet van ons op je adres? Wellicht is het nog eenvoudiger: had je Compleet nu al aangevraagd? Als je abonnement op pas 3 december ingaat zal het wellicht om die reden zijn afgewezen: je abonnement is nog niet actief, dus er kunnen ook geen Compleet-voordelen geactiveerd worden.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Lienneke. Ik zie dat ik geen antwoord meer van je heb gekregen. Heb je inmiddels als een antwoord op je vraag gekregen? Als ik je nog kan helpen lees ik het graag.

Reageer