Beantwoord

Nieuw abonnement, aanvraag KPN Compleet afgewezen

• 4 december 2018
  • 6 reacties
  • 234 keer bekeken

Beste KPN,

Vandaag kreeg ik een sms dat KPN compleet is afgewezen met de mededeling dat het KPN abonnement niet voldoet aan de voorwaarde. Ik heb prive een Alles-in-1 abonnement en heb nu klein-zakelijk een mobiel abonnement aangevraagd op mijn Holding. Beide staan ingeschreven op hetzelfde adres. Als ik de voorwaarde bekijk staat daar alleen in dat het mobile abonnement op hetzelfde adres moet staan.
KPN Compleet is de reden dat ik voor KPN mobiel heb gekozen. Verder stond op de website voor kleinzakelijk dat de KPN Compleet geld indien Internet en mobiel op hetzelfde adres stonden.

Ik wilde dit via een chat gesprek bespreken. Ik start met een chat, ik moet allerlei vragen beantwoorden om vervolgens een scherm te krijgen u chat is beeindigd omdat er geen medewerker beschikbaar is. Al met al geen fijne ervaring voor een nieuwe mobiele klant.

Ik hoop dat u dit snel kan regelen. Dit omdat ik anders de aanvraag voor mijn mobiel kan annuleren (14 dagen bedenktijd) en mijn internet en bellen abonnement per direct (zit al aan einde looptijd) kan opzeggen.
icon

Beste antwoord door Marina_ 5 december 2018, 21:48

Bedankt Robert, Je kunt je mobiele nummer nog niet toevoegen, omdat het abonnement nog niet actief is bij KPN. Zodra je abonnement actief is, kunnen we het nummer toevoegen aan KPN Compleet. Ik zie dat dit eind december gaat gebeuren. Je komt in ieder geval in aanmerking voor KPN Compleet 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Eijpe, Wat jammer dat je geen goede ervaring tot nu toe hebt gehad met onze klantenservice en je nog steeds geen duidelijkheid hebt gekregen waarom je KPN Compleet aanvraag is afgewezen. Logisch dat je graag wilt weten hoe het zit binnen de bedenktijd van je nieuwe abonnement. Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel? Het 06- nummer mag je achter het klantnummer van je mobiele abonnement zetten(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik bekijken hoe het nu precies zit.
Hoi Marina,

Heb mijn gegevens aangepast. In de mijnKPN zie ik nu wel staan dat ik wel
Fox Sports Eredivisie gratis voordeel van KPN Compleet heb ondanks het sms-je. Echter mijn mobiel kan ik nog steeds niet toevoegen.

Robert
Reputatie 7
Wat bedoel je met "Echter mijn mobiel kan ik nog steeds niet toevoegen."?
Kan je die niet toevoegen in mijnKPN?
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt Robert, Je kunt je mobiele nummer nog niet toevoegen, omdat het abonnement nog niet actief is bij KPN. Zodra je abonnement actief is, kunnen we het nummer toevoegen aan KPN Compleet. Ik zie dat dit eind december gaat gebeuren. Je komt in ieder geval in aanmerking voor KPN Compleet 🙂
Hoi Marina,
Dank voor je informatie en het is goed nieuws dat ik in aanmerking kom voor KPN Compleet. Jouw antwoord is in ieder geval een stuk duidelijker en ik begrijp dat dat gedeelte pas aktief kan zijn als mijn mobiel aktief wordt. Is misschien wel een idee om dit in het sms-je te melden dat KPN Compleet pas aktief wordt als de mobiel aktief wordt i.p.v. dat ik niet in aanmerking kom voor KPN Compleet.

Ik wacht even tot mijn mobiel aktief is om te controleren of KPN Compleet ook echt wordt geaktiveerd. Indien dit is gebeurd zal ik aangeven dat dit het beste antwoord is.
Reputatie 7
Badge +19
Dat is zeker een idee Eijpe 🙂 Fijn dat het je nu een stuk duidelijker is. Als je nog vragen hebt over je abonnement dan kun je ze altijd stellen via dit topic. 😃 Voor nu wens ik je een fijn weekend!

Reageer