Beantwoord

Nieuw abonnement komt niet in aanmerking voor Compleet


Beste klant, uw telefoonnummer komt niet in aanmerking voor KPN Compleet. Het hoort niet bij een KPN abonnement dat voldoet aande voorwaarden.

Dit is het bericht dat ik ontvangen heb nadat ik een abonnement heb aangevraagd. Ik snap niet waarom dit wordt aangegeven. Ik woon op dit moment op een adres waar internet + een ander telefoonabonnement genoteerd staat. Willen jullie met mij meekijken? Mijn nieuwe abonnement zou ingaan per 15 oktober 2018.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Dennisk76 28 september 2018, 10:25

DAn is dat de reden waarom compleet nog niet beschikbaar is. Je abonnement is pas aktief op 15 oktober. Probeer het daarna dus de 16e nog even. Je zult zien dat het dan goed gaat.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
DAn is dat de reden waarom compleet nog niet beschikbaar is. Je abonnement is pas aktief op 15 oktober. Probeer het daarna dus de 16e nog even. Je zult zien dat het dan goed gaat.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Ellen. Het klopt inderdaad wat Dennis zegt. Je kunt je pas aanmelden voor compleet als je abonnement ook daadwerkelijk bij ons actief is. Nog even geduld dus! 🙂

Reageer