Beantwoord

Nieuw abonnement mb's delen

  • 11 December 2019
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb zojuist het abonnement van mijn zoon geactiveerd maar ik kan vanuit mij of mijn man geen mb’s met hem delen. Ik kan alleen mb’s delen met mijn man en visa versa. Ik heb zijn abbonement gekoppeld en zie alles keurig staan alleen dus het mb’s delen werkt niet naar hem toe. 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 December 2019, 16:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Boundless. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen MB's kan delen met jouw zoon. Wil je je gegevens achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je je gegevens hebt aangevuld. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Boundless. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen MB's kan delen met jouw zoon. Wil je je gegevens achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je je gegevens hebt aangevuld. Ik hoor graag van je!

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg het probleem hebt kunnen verhelpen en dat je inmiddels MB's kan delen met jouw zoon. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Ja klopt het is al opgelost! Bedankt 

Reputatie 7
Badge +21

Ja klopt het is al opgelost! Bedankt 

Wat goed dat je inmiddels al MB's kan delen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer