Beantwoord

Nieuw abonnement - MB's delen werkt niet

  • 1 November 2019
  • 2 reacties
  • 163 keer bekeken

Ik had drie abonnementen KPN-mobiel, 1 met data, 2 zonder data. Deze waren per 1 oktober contractvrij. Op 21 september heb ik telefonisch een vierde (nieuw) contract afgesloten dat in ging op 30 oktober. Dit nieuwe contract had 50GB, met KPN Compleet 100GB, data. Tijdens het afsluiten heb ik meerdere malen gezegd dat ik gebruik wilde maken van de voordelen van KPN Compleet en de data wil verdelen over de drie al bestaande abonnementen. Ik heb het ene contract dat ik al had telefonisch verlengd en bijgesteld naar ‘geen’ data per 31 oktober.

Nu is het 1 november en blijkt dat ik de 100GB data  niet kan delen over de andere abonnementen. Ik heb de klantenservice gebeld en gevraagd hoe dit zit. Zij geven aan dat als gevolg van ‘Hussel’ het niet mogelijk is de data te delen van het nieuwe abonnement. Dat lijkt mij heel vreemd. Zou iemand dat nogmaals na willen gaan?

icon

Beste antwoord door JrpWVHaf 1 November 2019, 08:57

Bekijk origineel

2 reacties

Na nogmaals contact gehad te hebben met de klantenservice blijkt het nieuwe contract wel toegevoegd te zijn aan KPN Compleet maar op een heel ander adres. Dit wordt opgelost en dan zou het moeten werken. Ik wacht af.

Reputatie 7

Hallo @JrpWVHaf, welkom op het KPN forum. Dat is een snelle terugkoppeling ;) Fijn dat het via de klantenservice wordt opgelost.Ik ga er ook vanuit dat het goed wordt afgehandeld.

Mocht je toch nog hulp nodig hebben, laat het hier dan weten. Dan kan ik altijd nog even voor je aan de slag.   

Reageer