Beantwoord

Nieuw contract afsluiten

  • 29 April 2021
  • 3 reacties
  • 522 keer bekeken

Beste KPN,


Graag wil ik per juni weer een contract voor internet + tv afsluiten.

Wij hebben begin dit jaar het contract opgezegd wegens verhuizing naar een tijdelijke woning waar al een aansluiting van tv en internet aanwezig was. Vandaar dat we het contract niet meegenomen hebben.

Ons huis in medio Juni klaar en vanaf dan willen we graag weer een aansluiting bij jullie hebben.
Bij mijn vorige contract had ik Spotify en ESPN al in mijn pakket zonder extra kosten. Als ik nu een
abonnement wil kost ESPN € 12.99 - € 5,- korting is € 7.99. Spotify hoeft voor ons niet meer. Alleen
zou ik ESPN er wel weer bij kunnen hebben zonder extra kosten? Of alleen 3 van de 6 zenders voor
zover dat mogelijk is.

 

Groet,

 

Een trouwe klant.

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 April 2021, 07:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6

U kunt dit beter gewoon afsluiten telefonisch of via www.kpn.nl dan op het forum. Op de website kunt u gewoon aanklikken wat u wilt en de bestelling doorvoeren.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Nick_G ,

Wat jij wilt is helaas niet mogelijk. Voorheen had je een abonnement volgens de voorwaarden van KPN Compleet. Sinds oktober 2019 sluit KPN alleen nog maar abonnementen af volgens de voorwaarden van KPN Hussel. KPN gaat jou geen nieuw abonnement geven met de oude voorwaarden van KPN Compleet.
 

Bij KPN Hussel krijg je geen gratis zenderpakket als je ook een mobiel abonnement afneemt bij KPN. Wel nog een korting inderdaad, maar dat is uiteraard minder aantrekkelijk. 

Je kunt jouw nieuwe abonnement afsluiten via Mijn KPN of bv telefonisch via 0800-0402. 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : (lees ESPN waar Fox Sports staat) 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

Oke fijn, dan ga ik vertrekken  bye bye KPN