Beantwoord

Nieuw mobiel abonnement toevoegen aan KPN Compleet

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een Sim-only abonnement afgesloten voor 25 euro per maand ( Normaal 30 euro maar vanwege KPN Compleet is dit 5 euro minder).

Nu staat er alleen wel 30 euro in plaast van 25 euro op mijn contract.

Betaal ik nou 30 euro of 25 euro; anders weet ik wel wat ik hier weg moet :P

Alvast bedankt,

Quinten

* Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 26 maart 2016, 12:47

Hoi,

Je betaald standaard 30€, maar zodra je KPN Compleet activeert kan je de 5€ korting krijgen mits je ook andere diensten afneemt waardoor je in aanmerking komt voor de 5€ korting (en misschien nog andere extra's afhankelijk van welke diensten je afneemt)
Er staat 30€ op je contract, omdat je ook halverwege je contract KPN Compleet kan deactiveren.

Op onderstaande site kan je je aanmelden voor Compleet: https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive

Robin

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hoi,

Je betaald standaard 30€, maar zodra je KPN Compleet activeert kan je de 5€ korting krijgen mits je ook andere diensten afneemt waardoor je in aanmerking komt voor de 5€ korting (en misschien nog andere extra's afhankelijk van welke diensten je afneemt)
Er staat 30€ op je contract, omdat je ook halverwege je contract KPN Compleet kan deactiveren.

Op onderstaande site kan je je aanmelden voor Compleet: https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive

Robin
RobinFlikkema schreef op 26 mar '16 om 12:47u

Hoi,

Robin 

Hoi,

Wij hebben al KPN compleet en op mijn adres zou ik dan 5 euro korting krijgen permaand. Nu staat er alleen 30 euro in plaats van 25 euro, wat dus niet klopt zoals is aangegeven bij de bestelling. (Of moet KPN Compleet persoonlijk? Mij is verteld dat het aan her adres ligt. We hebben alles van KPN en dus ook als KPN Compleet.)

Reputatie 7
Badge +29
Hoi,

Maar je moet KPN Compleet nog wel activeren (of uitbreiden als dit al actief is)

Het gaat inderdaad om adres.

Robin
RobinFlikkema schreef op 26 mar '16 om 12:53u

Hoi,

Maar je moet KPN Compleet nog wel activeren (of uitbreiden als dit al actief is)

Het gaat inderdaad om adres.

Robin 

Kpn Compleet is toch niet persoonlijk? Want  we hebben al KPN  Compleet. Dit maakt het dus raar dat de korting niet op mijn contract staat.

Reputatie 7
Badge +29
Hoi,

Zoals ik zei staat de korting niet op je contract (zie m'n eerste bericht).

Om de korting op je factuur terug te zien moet je je abonnement aan Compleet toevoegen of Compleet activeren op je adres. Dit kan via de link die ik eerder noemde.

Robin
RobinFlikkema schreef op 26 mar '16 om 12:58u

Hoi,

Zoals ik zei staat de korting niet op je contract (zie m'n eerste bericht).

Om de korting op je factuur terug te zien moet je je abonnement aan Compleet toevoegen of Compleet activeren op je adres. Dit kan via de link die ik eerder noemde.

Robin 

Voor mijn nieuwe telefoonnummer heb ik KPN Compleet aangevraagd. Klopt het dus dat er 30 euro op het contract staat, maar er maar 25 euro wordt afegschreven?

Quinten

De link die je gaf, gaf al aan dat ik van KPN Compleet gebruikt maak.

Reputatie 7
Er staat 30 Euro op je contract omdat dat de prijs is van je product.

Je krijgt 5 per maand korting als je het koppelt aan Compleet (wat kennelijk al gebeurt is).

Je betaalt dus per maand 25 €uro.

Reputatie 7
Badge +29
Hoi,

De link die ik gaf is voor het activeren van Compleet. Als je al Compleet hebt en je je mobiele abonnement er aan wilt koppelen kan je op diezelfde site op uitbreiden klikken.

Robin

Reageer