Beantwoord

Nieuwe aanmelding voor KPN COMPLEET lukt niet

  • 20 April 2019
  • 16 reacties
  • 2230 keer bekeken

Ik heb sinds vorig jaar een mobiele abonnement bij KPN en ook al jaren Alles-in-1, dus KPN COMPLEET aangevraagd. Dit heb ik nu ook. Nu is mijn man afgelopen dinsdag overgestapt en in de winkel hebben ze hem aangemeld voor KPN COMPLEET zodra dat het overgezet ging worden. Alleen Nu is hij nog steeds niet toegevoegd. Zijn nummer staat nog steeds in behandeling. Ook al meerdere keren via de chat contact gehad en zij hebben er nu spoed achter gezet, maar ik weet niet hoe lang dit nu gaat duren.
Mijn man begint al spijt te krijgen dat hij is overgestapt.
Wie kan ons helpen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 23 April 2019, 09:02

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Sewlal, Ik kan je helpen. Daarvoor heb ik zijn 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer nodig. Zou je deze gegevens willen toevoegen aan je forumprofiel? Hopelijk hebben we hem dan alsnog snel aangemeld voor de KPN Compleet voordelen.
Waar moet ik deze toevoegen in het profiel @Marina_ ? Dit is nl. mijn profiel, dit wil ik best even wijzigen hoor. Als hij maar zo snel mogelijk ook aan KPN COMPLEET toegevoegd kan worden.
@Marina_ Ik heb nu zijn gegevens die je vroeg bij over mij toegevoegd. Ik hoop dat je ons snel kunt helpen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Sewlal, Het nummer is toegevoegd aan KPN Compleet. Je kunt vanaf nu gebruik maken van de voordelen. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag 🙂 Anders wens ik je een mooi paasweekend!🐰
@Marina_ Dank je wel!
Staat zijn nummer er al meteen bij op MIJNKPN of komt dit nog? Ik zie het er nu nog niet tussen staan als ik klik op Ik ben Compleet.
Reputatie 7
Badge +19
@Sewlal, De nummers kun jezelf koppelen aan MijnKPN. Het koppelen van een 06-nummer hoef je maar eenmalig te doen! Wanneer je inlogt op de web versie van MijnKPN zie je direct een optie: product koppelen. Hier kies je dan voor Mobiel en vul je het 06-nummer in. Dit 06-nummer krijgt dan een verificatiecode per SMS, die code voer je in op de website waar je hem net aangevraagd hebt. Daarna is het 06-nummer en abonnement gekoppeld, en kan je zowel de facturen als het verbruik inzien en dingen wijzigen.

Als je dit al gedaan hebt, zou je de voordelen bij het nummer moeten kunnen inzien! Bij de app ga je rechtsboven dan naar het juiste 06-nummer, in de web versie kies je na het inloggen het 06-nummer waar je het van wil inzien.

Let op: je kan het 06-nummer maar in één MijnKPN omgeving koppelen, dus wanneer iemand zelf een MijnKPN inlog heeft en hier het 06-nummer aan gekoppeld is, en jij gaat het nummer onder jouw MijnKPN koppelen, zal het niet meer zichtbaar zijn voor iemand anders(en andersom).
@Marina_ Hij is al wel gekoppeld, maar hij staat niet als ik klik op mijn compleet voordelen. Daar staan alleen mijn abonnement en onze alles-in-1 in. Hier zou hij ook bij moeten staan. Dit probeer ik nu al bijna een hele week voor elkaar te krijgen. Zo kan ik ook mijn Mb's niet delen. Waar mijn man dus van baalt, want hij kan onderweg of als hij aan het werk is niet internetten of zijn mail nakijken.
Reputatie 7
Badge +19
@Sewlal, Vanochtend heb ik de voordelen geactiveerd. Hij heeft ook geen sms ontvangen met het bericht dat de voordelen actief zijn? Als dit niet het geval is, dan zoek ik contact met de afdeling KPN Compleet. Jammer genoeg zijn ze er niet eerder dan dinsdag i.v.m. het paasweekend :(
@Marina_ Helaas, hij heeft geen sms gehad dat de voordelen actief zijn. Van de week ook al via de chat contact gehad en ze hadden er spoed achter gezet omdat deze nog steeds in behandeling staat, maar ook dat helpt niet helaas.
Ik zal wanneer het gelukt is, het wel laten weten.
Dank je wel.
@Marina_ Ik moet toch zelf even contact opnemen met de afdeling KPN Compleet? Of ga jij dit nu doen? Als ik het zo terug lees, weet ik het even niet meer zeker.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Sewlal, Je kunt zelf geen contact opnemen met deze afdeling, dit doe ik voor je. Zodra ik meer duidelijkheid heb, hoor je van mij! 🙂
Reputatie 7
Badge +19
@Sewlal, Zojuist gebeld met mijn collega's van KPN Compleet en de voordelen hebben ze opnieuw geactiveerd. Zie je de voordelen nu wel staan in MijnKPN?
@Marina_ Ja.....het staat er nu op als ik inlog via de site. Op de app gaf deze het eerst nog niet aan, maar daarna kon ik wel mb's delen.
Super bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Gelukkig maar! Kunnen jullie eindelijk gebruik maken van de voordelen en eindelijk mb's delen! 😃 Als je weer eens een vraag hebt, stuur ons dan gerust weer een bericht! Voor nu wens ik je een hele fijne dag. ☀️
@Marina_ Dank je wel. Jij ook een fijne dag.
Ala we ergens weer niet uitkomen, zullen we zeker jullie een berichtje sturen.
Waar heeft het nu eigenlijk aan gelegen vroeg mijn man zich af?
Reputatie 7
Badge +19
De aanvragen die tot vandaag gedaan waren, liepen iedere keer vast. Waarom dit gebeurde is mij niet duidelijk, maar de aanvraag is nog een keer opnieuw gedaan waardoor de Compleet registratie wel lukte 🙂

Reageer