Beantwoord

Nieuwe klanten voordeel


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
Waarom krijgen nieuwe klanten kortingen en/of andere voordelen, terwijl lang bestaande klanten nauwelijks voordeel krijgen?
icon

Beste antwoord door webloq 9 juli 2018, 21:57

Net zoals ik heb in den beginne genoten van alle kortingen.

Als KPN iedereen om de zoveel jaar een flinke korting geeft, is dat met zoveel vaste klanten commercieel gezien niet erg handig...
Wat ze daarin tegen wel goed doen is een perfecte service (kon ik vroeger niet zeggen over Ziggo, en Tele2 ?)

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Net zoals ik heb in den beginne genoten van alle kortingen.

Als KPN iedereen om de zoveel jaar een flinke korting geeft, is dat met zoveel vaste klanten commercieel gezien niet erg handig...
Wat ze daarin tegen wel goed doen is een perfecte service (kon ik vroeger niet zeggen over Ziggo, en Tele2 ?)

Reageer