Beantwoord

Nieuwe mobiele abonnementen niet zichtbaar in KPN compleet

  • 2 november 2016
  • 3 reacties
  • 190 keer bekeken

Ik heb vanaf 07-10-2016 mijn 2 mobiele abonnementen verlengd maar in kpn compleet zijn ze nog niet aangepast. Alleen de oude zijn zichtbaar.
Hoe zou dit kunnen, kan ze zelf ook niet aanpassen ?
icon

Beste antwoord door FenG 3 november 2016, 23:37

Je zou denken dat het toeval is maar vandaag om 10.00 kreeg ik een mailtje en sms dat het aangepast is.
Bedankt voor je reactie maar het probleem is opgelost.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hoi @FenG, dat is vreemd! Dat had inderdaad al wel aangepast moeten zijn. Bedoel je overigens dat het in MijnKPN niet zichtbaar is? Als je me een reactie op mijn privébericht stuurt, dan kijk ik het voor je na.
Je zou denken dat het toeval is maar vandaag om 10.00 kreeg ik een mailtje en sms dat het aangepast is.
Bedankt voor je reactie maar het probleem is opgelost.
Reputatie 7
Badge +29
Goed om dat te lezen! Ik wens je er veel plezier van!

Reageer