Beantwoord

Nog geen € 5,00 korting met KPN Compleet

• 8 januari 2016
  • 7 reacties
  • 682 keer bekeken

Misleiding door KPN door geen €5,- per mobiel abonnement korting te geven bij de overstap naar KPN compleet.
Sinds 14 december 2015 ben ik gebruik van KPN compleet gaan maken en zou daarbij € 5,- korting per mobiel abonnement ontvangen.
Heb al ruim 6 jaar 2 mobiele abonnementen lopen bij KPN mobiel.
Nu is de eerste factuur te zien zonder de extra korting , de telefonische reactie van KPN was gisteren : u had in september 2015 een korting ontvangen op uw mobiele abonnementen toen u deze wijzigden.
M.I. z. staat dit los van het Compleet abonnement wat ik 14 december 2015 ben aangegaan.
Die korting op beide mobiele telefoons was mede een rede om over te stappen naar compleet (ik zat bij Ziggo ) .
Dagelijks horen we deze Reclame van KPN.
Kortom KPN kom uw belofte na !!!
Groeten van Arno.

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Marcia_ 13 januari 2016, 20:10

Bedankt voor je gegevens, Arno. Ik zie dat je in augustus al Compleet bent geworden. Vanaf dat moment heb je je aangemeld en krijg je voor beide 06-nummers €5 korting. In december heb je je vaste diensten toegevoegd aan KPN Compleet, hierdoor heb je het gratis Pluspakket gekregen en verdubbeling van je MB's. Je krijgt niet dan nog eens €5 korting per abonnement, die had je immers al gekregen in augustus. Heb je zo voldoende informatie?

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je had dus 2 mobiele abonnementen en nu heb je ook alles-in-1?

Robin
Inderdaad , kunt u het voor mij oplossen ?
Reputatie 7
Badge +27
Welkon Arno,

Goed om te lezen dat je onze diensten afneemt! Begrijp ik goed dat je je via onze website aangemeld hebt voor de Compleet voordelen? Dan moet je hier binnen een paar werkdagen gebruik van kunnen maken. Vreemd dat het nog niet op de factuur te zien is.

Kan je reageren op mijn privébericht? Zodra ik je gegevens heb, help ik je verder. 

Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je gegevens, Arno. Ik zie dat je in augustus al Compleet bent geworden. Vanaf dat moment heb je je aangemeld en krijg je voor beide 06-nummers €5 korting. In december heb je je vaste diensten toegevoegd aan KPN Compleet, hierdoor heb je het gratis Pluspakket gekregen en verdubbeling van je MB's. Je krijgt niet dan nog eens €5 korting per abonnement, die had je immers al gekregen in augustus. Heb je zo voldoende informatie?

In augustus 2015 zijn mijn 2 zakelijke mobiele abonnementen gewijzigd , dit had niks met compleet te maken!
Deze werden ook al duurder dan afgesproken was in de winkel van KPN XL in Nieuwegein, want de medewerker was volgens hun de btw vergeten, al had hij zelfs opgeschreven dat de het inclusief btw was ( een vergissing werd mij verteld )
Voor vast internet / telefoon en t.v. zat ik bij Ziggo.
Ben in November telefonisch in gesprek gegaan met KPN om vervolgens op 14 december 2015 KPN compleet te ontvangen met bijbehorende korting van € 5,- per mobiel abonnement.
Kortom vanaf 14 december dien ik dus volgens afspraak die korting te ontvangen! !!!!
Dat was mede een rede om over te stappen.
Hoe kunt u nu uit naam van KPN schrijven dat ik al in augustus compleet had terwijl ik bij Ziggo zat ???
Bij wijzigingen van de mobiele abonnementen bij KPN mobiel er geen sprake van dat ik met het vaste net bij Ziggo vandaan zou gaan.
Op beide mobiele abonnementen kreeg ik toen € 5,- korting als deze in een ander abonnements vorm met onbeperkt bellen werden samen gevoegd.
KPN moet zich aan zijn belofte houden !
Dit vind ik misleiden.
Los dit a.u.b. fatsoenlijk op .
Groeten van Arno.
Reputatie 7
Badge +30

Misleiding schreef op 14 jan '16 om 12:03u
Hoe kunt u nu uit naam van KPN schrijven dat ik al in augustus compleet had terwijl ik bij Ziggo zat ???

Compleet kan ook zonder Alles-in-1 of Internet. Compleet is namelijk een optie zodra je 2 abonnementen op 1 adres hebt.

Robin

Reputatie 7
Badge +27
Goedemiddag Arno,

Hieronder zie je welke producten je sinds wanneer afneemt en welke Compleet korting hierbij hoort. Zoals Robin zegt, hoef je niet alle diensten van KPN af te nemen om gebruik te maken van de Compleet voordelen. Je had vanaf augustus 2 mobiele nummers. Je krijgt dan €5 Mobiel korting, gratis onderling bellen en onderling delen van MB's. Toen je in december ook een Alles-in-1-pakket kreeg, kwam hier nog het gratis Pluspakket en verdubbeling van de MB's bij. Heb ik het zo iets duidelijker kunnen maken?

https://

Reageer