nog steeds geen kpn compleet

Maandag 10 augustus overgestapt naar kpn mobiel. Aangezien ik al kpn glasvezel had direct compleet aangevraagd. 5 dagen later een SMS gekregen dat dit niet gelukt was. Bleek dat er 2 verschillende huisnummers stonden bij glasvezel en mobiel. Maandag 15 augustus weer gebeld en opnieuw compleet aangevraagd. Zou vandaag geregeld moeten zijn volgens de medewerker die ik vandaag telefonisch sprak. Tot nu nog steeds geen bericht gehad. Bij tmobile was alles prima geregeld en heb tijdens de 7 jaar dat ik daar klant ben nog nooit zoveel met hun moeten bellen in de 2 weken dat ik nu klant ben bij tmobile. De reden dat ik ben overgestapt is juist het kpn compleet. Ik hoor graag wanneer het geregeld is!!!!

8 reacties

Die 2 weken klant bij tmobile moet uiteraard kpn zijn.
Reputatie 7
Badge +30
ramon1108 schreef:
Maandag 10 augustus overgestapt naar kpn mobiel. Aangezien ik al kpn glasvezel had direct compleet aangevraagd. 5 dagen later een SMS gekregen dat dit niet gelukt was. Bleek dat er 2 verschillende huisnummers stonden bij glasvezel en mobiel. Maandag 15 augustus weer gebeld en opnieuw compleet aangevraagd. Zou vandaag geregeld moeten zijn volgens de medewerker die ik vandaag telefonisch sprak. Tot nu nog steeds geen bericht gehad. Bij tmobile was alles prima geregeld en heb tijdens de 7 jaar dat ik daar klant ben nog nooit zoveel met hun moeten bellen in de 2 weken dat ik nu klant ben bij tmobile. De reden dat ik ben overgestapt is juist het kpn compleet. Ik hoor graag wanneer het geregeld is!!!!
Hallo,

Ik zou je willen vragen nog even enkele dagen te wachten.compleet

In enkele dagen zal WebCare je gegevens nakijken en indien nodig de nodige handelingen doen om alles in orde te krijgen! (hier hoef jij niets voor te doen, WebCare komt vanzelf en vraagt eventueel om gegevens via privebericht)

Robin

Bedankt voor uw reactie maar ik had de email bevestiging al vorige week maandag gehad en afgelopen maandag nog een keer. Dus die max van 4 dagen is al 2x verstreken. Maar ik wacht wel weer af. Ik kan toch niks anders doen.
Reputatie 7
Badge +27
Beste Ramon1108,

Welkom op het forum en natuurlijk welkom bij KPN! Ontzettend leuk dat je onze diensten afneemt, al kan ik goed begrijpen dat je niet zo blij bent met deze start. Graag kijk ik naar de status van je aanvraag en wat er precies aan de hand is. Wil je mij in een privébericht jouw 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Ik vraag me af of ik nog geholpen ga worden. Anders stap ik met tv over naar een andere provider waarbij ik net zoveel kwijt ben als kpn met z'n "voordelen"
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik vraag me dat eigenlijk niet af. Marcia vroeg gisteren om je gegevens. Deze zal ze dus zodra ze werkt (vandaag volgensmij niet) verwerken en je antwoord geven.

Overstappen kan natuurlijk als je contract dat toestaat.

Robin
Er lijkt me dat er genoeg andere mensen aan het werk zijn. Het probleem is niet alleen bij haar bekend. Plus er zijn er zoveel geweest die zeggen dat ze het gaan oplossen. Dus sorry dat ik niet echt geloof met dat het opgelost word. En overstappen kan bedankt dat u me nog op me contract wees.
Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen , 

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Zoals gisteren aangaf, was ik inderdaad niet aan het werk en mijn collega's kunnen mijn privéberichten niet inzien. Ik ben vanmorgen direct voor je aan de slag gegaan en heb opnieuw met de juiste afdeling gebeld. Er is me verteld dat de aanvraag juist ingediend was, maar niet helemaal goed verwerkt werd. Mijn collega heeft dit rechtgetrokken en in de loop van deze week moet je alsnog van de Compleet voordelen gebruik kunnen gaan maken. Excuses voor het ongemak!

Reageer