Beantwoord

Nu Compleet en straks Hussel

  • 12 October 2019
  • 8 reacties
  • 487 keer bekeken

Is het mogelijk straks door KPN geholpen te worden als je Compleet afloopt en je wilt zo dicht mogelijk bij je huidige pakket komen? Moet ik daarvoor bellen of kan dat online, bijvoorbeeld via chat of mail?
Ik heb nu het pluspakket er gratis bij. Is dat straks nog steeds?
icon

Beste antwoord door wjb 12 October 2019, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Je hoeft niet over te stappen naar "Hussel" immers jouw compleet loopt nooit af.
Maar als je toch wilt kijken wat je met "hussel" kwijt zou zijn "hussel" dan het abonnement bij elkaar dat het meest overeen komt met jouw huidige abonnement.
Kom je er niet uit, plaats dan eens een screenshot van de tweede pagina van jouw laatste factuur. Poets daarbij wel even de persoonlijke informatie weg.
Reputatie 7
Badge +24

Hoi Yvonke, welkom op het forum. 

Wat wjb zegt klopt. Je abonnement loopt niet af. Uiteraard kun je dit vergelijken met de nieuwe opties. Je kunt hiervoor bellen en chatten, of zoals wjb aangeeft hier een overizicht van pakket plaatsen. Dan kan iedereen met je meedenken. :) 

Reputatie 3
Badge +1

hoi,

ik heb gedaan, maakt niet echt uit, heb instap(dacht basis...) en mobiel en plus pakket, compleet dus, ben alsnog 54 euro kwijt, dacht misschien hebben ze een trager internet en ben ik dan goedkoper uit, ja je leest het goed trager, want 50mb blijft hier hangen omstreeks 15 mb, gewoon qua afstand en voor gecombineerd is 4 g hier te zwak en korting krijg ik pas als onder 12mb is. lekker ingedekt lijkt me.

dus daarom dacht ik, misschien een abbo voor de buiten gebieden van max 20 mb en abbo omlaag, kpn mag ook glasvezel leggen, die 5 boeren achter me hebben het, hoofdstraat niet, waar meer mensen wonen maarja die hebben ziggo, lijkt me niet vreemd  te begrijpen wat daarvan de reden is.

een slogan is leuk nu nog waar maken, mensen verbinden

groetjes erikje

Reputatie 7

KPN heeft geen abonnementen met een lagere "tot snelheid" dan 50Mbps.

Ik ben bang dat je met KPN Hussel niet goedkoper uit zult zijn dan met jouw huidige instap abonnement.

Reputatie 3
Badge +1

zo eindelijk in chat van kpn gekomen, die emilio sloot al af terwijl ik nog typte, klantvriendelijkheid gaat er niet op vooruit bij kpn, niet te bereiken tussen 22 een 00 uur ja op telefoon,niet chat,

husselen is duurder dan abbo wat je hebt, geen idee welke ***** ze hebben aangesteld te hervormen, maar je werft er geen klanten mee, ik denk  er ook over te stappen naar ziggo, vooral nu, bleef bij kpn voor de klantvriendelijkheid, altijd bereikbaar, maar na vanavond hebben ze het wel verziekt.

wat goed is moet je niet veranderen maar proberen verbeteren, zoals snelheid in buitenplaatsen

dus kpn leer je les of moet ik vertellen dat het  niet kunnen leveren waar mensen voor betalen ook als wan prestatie kan worden gezien,,,,, groetjes erik

 

*Admin: aangepast in verband met onbeschoft taalgebruik. 

Reputatie 7
Badge +24

geen idee welke ***** ze hebben aangesteld te hervormen

Let even op je woorden. Dat je het ergens niet mee eens bent is prima, maar hou het beschaafd. Simpele kwestie van fatsoen.

Veel succes met de overstap.

Groetjes Alex

Reputatie 3
Badge +1

tja, fatsoen, woordkeuze. het is tegenwoordig beschaafd, niet te antwoorden of na het stellen, heeft u nog een andere vraag , ik typ en klik weg chatmedewerker. dat vind ik onbeschoft en pas me dus aan de nu huidige cultuur bij kpn.

en ik vind het jammer dat te melden, heb al jaren jullie of xs4all. het valt me op dat laatste maanden service er niet op vooruit gaat qua klantvriendelijkheid.

maar aan andere kant er werken wel goede mensen bij kpn, was bij garage remmen sissen, man had geen internet meer, herstarten modem enz. men kent het wel.ik vraag mag ik even want de eigenaar werd ook al kwaad kost hem geld, kreeg ik ene anja, wij samen zijn probleem opgelost. en nu mijn auto wordt voor kostprijs gemaakt. dat is ook beschaving. ik ben heel simpel  persoon  ik behandel mensen of organisatie zoals ze mij behandelen.

maar  ik zal volgende keer politiek correcte woorden gebruiken en emilio niet de zwarte piet toeschuiven, al is hij wel de oorzaak. en trouwens woorden is met 2 oo ´s :smile:

Reputatie 7
Badge +24

maar  ik zal volgende keer politiek correcte woorden gebruiken en emilio niet de zwarte piet toeschuiven, al is hij wel de oorzaak. en trouwens woorden is met 2 oo ´s :smile:

Ow, pijnlijk momentje dit wel! Te snel getypt, mijn excuses. Heb het aangepast. 

ik ben heel simpel  persoon  ik behandel mensen of organisatie zoals ze mij behandelen.

Tot op zekere hoogte kan ik je volgen, op het moment dat je met de Engelse term van een vrouwelijke hond rondstrooit niet meer. Verder laat ik het hierbij.Â