Beantwoord

Nummer ontkoppelen bij "MB's delen"

Goedemorgen,
Ik wil graag een telefoonnummer ontkoppelen bij het delen van de MB's. Er staat nog een persoon bij die niet meer op dit adres woont en dus ook niet meer onder KPN kompleet valt. Maar ik krijg het niet verwijderd. Wat te doen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Vikash 27 september 2018, 17:51

Goedemiddag @Marcusz. Goed dat je dit meldt, hier op het Forum. Je een mobiel nummer afmelden door ‘COMPLEET UIT’ te sms’en naar 1515 (gratis). Als je niet de mogelijkheid hebt om vanaf dit nummer te sms'en dan kan je het beste bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402 (gratis). Zij zullen je dan doorverbinden met de KPN Compleet Desk die het mobiele nummer kan ontkoppelen van KPN Compleet. Laat je mij weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @Marcusz. Goed dat je dit meldt, hier op het Forum. Je een mobiel nummer afmelden door ‘COMPLEET UIT’ te sms’en naar 1515 (gratis). Als je niet de mogelijkheid hebt om vanaf dit nummer te sms'en dan kan je het beste bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402 (gratis). Zij zullen je dan doorverbinden met de KPN Compleet Desk die het mobiele nummer kan ontkoppelen van KPN Compleet. Laat je mij weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +15
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer