Beantwoord

Nummer verwijderen uit KPN Compleet registratie

In mijn KPN compleet staat nog een nummer welke ik van mijn adres wil verwijderen.
Kan ik dit zelf doen of kunnen jullie dit voor mij doen?
Ik kan namelijk zelf niet vinden hoe ik dat kan doen. Ik lees wel dat je een sms kunt sturen vanuit dat nummer, maar ik heb geen toegang tot dat nummer.
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 augustus 2018, 11:29

Hoi Nickey, volgens het privégesprek van gisteren had ik begrepen dat het nog even niet hoeft. Wanneer je het alsnog wil laten verwijderen dan weet je waar je moet zijn 😉

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goedemorgen Nickey1987, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is uiteraard mogelijk om een bepaald nummer te verwijderen uit de KPN Compleet registratie. Dit gaat automatisch, wanneer er na een controle niet meer voldaan wordt aan de (adres) voorwaarden. We kunnen het ook handmatig aangeven. De snelste manier om dit te regelen is door contact op te nemen via 0800-0105, zij verbinden je door met de KPN Compleet desk. Mocht dit niet lukken, dan ontvang ik graag het 06-nummer die er niet meer tussen hoort (kan je toevoegen aan jouw Forum profiel bij 'Persoonlijke Opmerkingen') en de reden hiervan! Dan ga ik het alsnog voor je doorgeven 😉
Reputatie 7
Badge +16
Hoi @Nickey1987, ik heb geen reactie meer ontvangen. Is het ongewenst nummer inmiddels verwijderd uit de KPN Compleet registratie of kan ik je hier nog bij helpen door het door te geven?
Hi Susan,

Ik ben er nog niet aan toegekomen. Het nummer moet nog steeds verwijderd worden.
Reputatie 7
Badge +16
Hoi Nickey, volgens het privégesprek van gisteren had ik begrepen dat het nog even niet hoeft. Wanneer je het alsnog wil laten verwijderen dan weet je waar je moet zijn 😉
Yes dankjewel!

Reageer