Beantwoord

Onderling MB's delen lukt niet met 1 nummer

• 18 april 2016
  • 13 reacties
  • 636 keer bekeken

Ik kan met nummer geen MB's meer delen sinds een paar weken?
icon

Beste antwoord door Cindy_ 6 mei 2016, 18:41

Hoi , ik heb geen bericht meer van je voorbij zien komen en ga er vanuit dat het weer werkt. Mocht er toch nog iets zijn, laat me dat dan vooral weten. 

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag , wat leuk om je op ons forum te zien! Sinds wanneer lukt het niet meer? Erg lastig natuurlijk! 

We hebben in een aantal weekenden in april onderhoud gehad aan ons factuursysteem. Hierdoor kan het zijn dat je even geen MB's kunt delen. Dat kan ik voor je nakijken. Beantwoord je hiervoor mijn privébericht? 

Reputatie 6
Badge +9
Lees even mee, hier hetzelfde issue

Reputatie 7
Badge +24
; als ik je 06-nummers ontvang, dan kijk ik het bij jou ook na waar het aan ligt! 

Reputatie 7
Badge +24
Lukt het MB's delen weer ? Ik heb geen bericht van je gehad. Als je mijn hulp nog wel nodig hebt, laat dat dan vooral weten! 

Wij hebben binnen ons gezin hetzelfde probleem. 4 nummers aangesloten op KPN Compleet, maar het lukt sinds een week niet meer om mijn zoon (KPN 2013 SO Budget 100-abo) MB's toe te schuiven.

hallo

duurt het nog lang?

kan nog niet mbs';s delen met mijn zoon

kreeg wel 2x sms iets over factuursysteem gewijzigd

hoe lang gaat het duren he???

groetjes

Tommy

Reputatie 7
Door de al eerder door  genoemde wijzigingen aan het factuursysteem kan het (nadat je de betreffende SMS hebt ontvangen) wel een week duren voordat je weer MB's kunt delen. Ik heb dat zelf ook ondervonden, maar na ongeveer een week werkte 't weer. Dus misschien ff een beetje geduld en na een weekje of zo nog eens proberen.

Reputatie 5
Badge +11
Welkom op het KPN forum @GKlomp & @Tommy1! :D

Het klopt helemaal wat Henk aangeeft. Dit kan meerdere oorzaken hebben die geheel te verwijten zijn aan de lopende migratie van onze systemen. Sorry dat het nu even niet lukt om MB's te delen. De mogelijkheid moet snel weer gaan werken als alle betreffende aansluitingen overgezet zijn. Laten jullie weten als het weer werkt?

Reputatie 5
Badge +11
Hoi @GKlomp & @Tommy1, er hebben mij signalen bereikt dat het probleem voor een aantal klanten is opgelost. Ik ben zeer benieuwd of jullie ook weer MB's kunnen delen?

Dag Tim. Nee het werkt nog niet bij ons.

Reputatie 5
Badge +11
Ah wat jammer zeg, ik hoopte dat het bij jullie ook weer goed zou gaan. :(

Het is bekend dat er nog problemen spelen. Deze worden in de loop van deze week opgelost!

Zodra er meer informatie beschikbaar is, brengen we jullie op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +24
Zojuist heb ik mijn collega gesproken die over het MB's delen gaat. Hij geeft aan dat het weer moet werken. Wil je dit testen ? 

Reputatie 7
Badge +24
Hoi , ik heb geen bericht meer van je voorbij zien komen en ga er vanuit dat het weer werkt. Mocht er toch nog iets zijn, laat me dat dan vooral weten. 

Reageer