Vraag

Ongevraagd ESPN pakket gekregen

  • 12 February 2021
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Tot voor drie weken een tevreden klant. Na afmelden van een digitale TV ontvanger begon het gezeur. Op de dag van afsluiting digitale TV ontvanger: een internet, geen telefoon, beperkte tv zender. Klantenservice gebeld,.. diverse medewerkers gesproken, lang verhaal koert: Glasvezel kast vervangen door KPN monteur, alles weer in orde. Valt ineens op dat we al heel lang een pluspakket hebben waar niet om gevraagd is en waar we € 10,- per maand voor betalen. Klantenservice gebeld, netjes geholpen, pluspakket eraf. Diezelfde avond mail: er is ongevraagd een “gratis” ESPN pakket toegevoegd aan uw zenderpakket en de combikorting is verdwenen. Klantenservice gebeld, ESPN zou teruggedraaid worden, combikorting weer hersteld… Niet dus. Kan in de app de wijziging niet ongedaan maken. Via de pc is ook geen optie, de combikorting is nergens terug te vinden. Tot op heden niet gelukt. Wat kan ik doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @E11en, goed dat je hier aan de belt trekt! Als ik het goed begrijp, is nu niet het juiste voordeel geactiveerd en lukt het nu niet om dat alsnog goed voor elkaar te krijgen. Geen gratis zenderpakket maar de combikorting: klopt dat?

Ik wil graag met je meekijken en dat kan ik doen op basis van jouw klantgegevens in jouw profiel. De gegevens die je daar invult, zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators. Wil jij de volgende gegevens invullen:

  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum van de contractant
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
    Vermeld dit in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’

Geef je hier een seintje als jij je profiel ingevuld hebt? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Beste Shyrin,

probleem is nog steeds niet opgelost,.. Krijg ESPN er niet af,.. zie schermafdruk.

Ondertussen wordt ook mijn combikorting afgepakt,….:rage:

 

Reputatie 7
Badge +16

Goed, je hebt je gegevens in je profiel ingevuld: ik ga hiermee aan de slag!