Beantwoord

Ongevraagde wijziging onderling bellen

  • 16 June 2020
  • 6 reacties
  • 273 keer bekeken

Ik kreeg ineens gisteren een mail met een bedankje voor mijn wijziging: gratis bellen is verwijderd. Alleen heb ik hiervoor geen opdracht gegeven en wil ik ook niet dat dit verwijderd wordt. Er is van mijn kant geen recente wijziging doorgevoerd, er zijn geen abonnementen gewijzigd, er is geen verhuizing en geen wijzing van mobiele nummers. Wat gaat er mis?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 June 2020, 13:53

Bekijk origineel

6 reacties

Bij  ons hetzelfde probleem. Ook 'gratis onderling' bellen verwijderd zonder opdracht hiervoor te hebben gegeven. Abonnement is wel laatst gewijzigd naar Hussel. Heeft het hier mee te maken?

Ik kreeg ook ongevraagd een wijziging in mijn mailbox. Ik had geen wijziging ivm abonnement of hussel gedaan - grote vraagteken hier ook

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Natasja40 en natuurlijk ook @Jikke Meijers en @Amkm

Hier gaat klaarblijkelijk iets mis bij jullie alle 3. De een heeft verlengd met Hussel en de ander heeft verder geen wijzigingen gedaan. Hebben jullie allen wel recht op de voordelen bij meerdere KPN producten en staan deze producten op hetzelfde adres geregistreerd? Dat is namelijk even belangrijk om te weten.

Om het een en ander uit te zoeken kijk ik graag even mee (indien jullie niet al op een andere manier contact hebben gehad). Vul je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer en geef een seintje wanneer dit gelukt is. Dan duik ik de systemen even in!

Hoi Susan, profiel is aangevuld.

Groet, Jikke Meijers

Hoi Susan, mijn profiel is aangevuld. Mvrgr AMKM

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jikke Meijers  en @Amkm  ik kan jullie beiden bevestigen dat onderling bellen nog gewoon gratis is op jullie abonnementen. Dit bericht is onterecht verstuurd door een fout aan onze kant! 
@Natasja40  voor jou zal waarschijnlijk het zelfde gelden! 

Sorry voor het ongemak!

Reageer