[Opgelost] Storing MB's delen

  • 9 March 2021
  • 20 reacties
  • 379 keer bekeken
[Opgelost] Storing MB's delen
Reputatie 7
Badge +25

Storing MB's delen

Er is op dit moment een storing gaande met MB's delen. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak!

Verwachte eindtijd

Opgelost!

 

Update 9-3-2021 11:32 uur. De storing is opgelost.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Het lukt niet om MB’s te delen. Krijg ook geen telefoonnummer aangemeld. Probeer het al 45 minuten en lukt nog steeds niet. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Heel vervelend. 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Gewoon even bellen met klantenservice morgen. Ik had hetzelfde en ze hebben alle nummers toen voor me toegevoegd. Daarna waren ze zichtbaar in KPN app

Heeft iemand het telefoonnummer van de klantenservice van kpn?

Helaas kan ik niet meer MB’s delen met huisgenoten

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ineens kan ik geen mb's meer delen, is er een storing? Kan ik mb's ook delen via de sms of op een andere manier?

Als ik via de app op mb's delen druk, doet ie alsof dat de eerste keer is en vraagt ie om mijn info.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

 

Is er een storing? Kan geen mb's delen.

Als ik op MB’s delen klik in de App of op webpagina, krijg ik niet de mogelijkheid meer om MB’s te kiezen en te delen. Ik zie allen een info knop en deel geschiedenis. Is er een storing?

Mb’s delen kan ineens niet meer

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ik heb al jaren een KPN abonnement en kon ook altijd mb's delen met mijn gezin. Nu lukt dit opeens niet meer terwijl er aan onze abonementen niets gewijzigd is. Als ik nummers opnieuw probeer aan te melden krijg ik de melding dat dit nummer al aangemeld is. Wat kan het probleem zijn?

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @ASchipperen @HB-013 @Lo Hu @Jacco73 @Arend-m, er is een storing met het delen van MB's, waardoor het op dit moment niet mogelijk is. Daarom hebben we jullie reacties verplaatst naar dit storingstopic. De storing is gemeld bij de storingsdienst en er wordt aan gewerkt! Excuus voor het ongemak. Zo gauw er nieuws is, delen we het hier in dit topic.

Bij het delen van MB's krijg ik de melding dat ik een huishouden moet starten:rolling_eyes: .

Eerder deze maand heb ik wel MB's kunnen delen.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Hallo Ik kan geen mb delen in de app maar ook niet via de site hoe kan dit doe dit al heel lang

Anita kuijten

Hoi,

Ik probeer MB’s te delen via de app met mijn dochter. Vorige maand lukte dit nog prima, maar nu kom ik opeens in een loop terecht dat ik MB’s kan delen. Nipje frustrerend dat ik steeds in deze loop blijf terechtkomen.

 

Hoe kan ik MB’s delen met mijn dochter?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +19

Hallo Ik kan geen mb delen in de app maar ook niet via de site hoe kan dit doe dit al heel lang

Anita kuijten

Goedemorgen Anita, dat klopt, er is op dit moment een storing met het delen van MB's. Ik heb je reactie daarom verplaatst naar het storingstopic. De storing is aangemeld en we laten het hier weten zo gauw er nieuws is!

Het delen van MB's in Mijn KPN lukt niet meer. Er is niets gewijzigd in de abonnementen en ik heb onlangs op 5 maart nog MB's gedeeld. Alles geprobeerd, alle stappen gevolgd, maar het lukt op geen enkele manier meer. Graag z.s.m. een oplossing voor dit probleem!

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Als een update niet werkt….. Ga terug naar de versie die wel werkte en los offline het probleem op. Het in de live omgeving oplossen van een probleem veroorzaakt alleen maar irritaties

Reputatie 7
Badge +19

@Sandra_Hart @Rslewe Er speelt een storing op dit moment, waardoor het delen van MB's niet mogelijk is. De storingsdienst is ermee bezig, we delen het hier zo gauw we meer weten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Oosterbob, er is een storing met het delen van MB's, waardoor het op dit moment niet mogelijk is. De storing is gemeld bij de storingsdienst en er wordt aan gewerkt, excuus voor het ongemak! Ik heb je reactie naar dit algemene topic verplaatst, als er iets nieuws te melden valt, delen we het hier in dit topic.

Hallo, dank voor de reactie.

Het is mij inmiddels weer gelukt hoor.

vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +30

Hallo iedereen! We kunnen inderdaad bevestigen dat de storing is opgelost. Bedankt voor het geduld en excuses voor het ongemak!