Vraag

Opnemen pakket gratis bij 2 ontvangers?

  • 2 March 2020
  • 12 reacties
  • 452 keer bekeken

Reputatie 1

Ik lees ergens op de KPN-website: 

 

Gratis Opnemen Pakket bij 2 of meer tv-ontvangers

Neem je 2 of meer tv-ontvangers? Dan krijg je het Opnemen Pakket gratis bij je abonnement.

 

Hebben wij als bestaande klant hier ook recht op?  

Groet Gea


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Ja hoor. Hoeveel ontvangers heeft u nu?

Reputatie 7
Badge +24

Ja met Hussel. Niet bij de oudere abonnementsvormen. Zo heb ik Alles-in-1 Instap met 2 ontvangers. Waarvan de ene standaard in het pakket zit en ik voor de 2de 5 euro per maand betaal. Maar opnemen is voor mij niet gratis. Dan zou ik nogmaals 5 euro moeten betalen om dat erbij te hebben.

Reputatie 1

#Joep1965 ik heb nu twee ontvangers, maar wel dezelfde abonnementsvorm als #Nick83 hier noemt....

Badge +19

Dan zult u dus toch naar Hussel over moeten stappen. Een nieuw abonnement. De vraag is of u dan echt voordeliger uit bent. Overigens is bijna alles binnen 7 dagen terug te zien. Is opnemen dan wel interessant ?

Reputatie 7
Badge +24

Juist. Geen gratis opnemen dus. Als je wel opnemen wilt, dan kan verlengen naar Hussel best intresant zijn hoor. Nu betaal je dus met Alles-in-1 Instap 54 euro + 5 euro voor de extra ontvanger. Is 59 euro.

Bij Hussel ga je voor dezelfde internetsnelheid € 42,50 betalen. Voor de eerste ontvanger moet je dat 10 euro betalen, en voor de 2de 5 euro. Is dus € 57,50 en dan heb je er gratis opnemen bij.

Maar geen gratis pluspakket meer wat u nu misschien wel hebt. Daarvoor moet je dan € 6,99 neertellen. Krijg je wel weer 5 euro entertainmentkorting, maakt dus effectief € 1,99 bovenop de € 57,50, word dus € 59,49. Voor 49 cent extra per maand heb je dan dus opnemen erbij. Nou ja, dat is op zich best wel een goeie deal... :blush:

Reputatie 1

Ah, bedankt voor jullie reacties! Had idd ook wat gelezen over Hussel. Het is me nu duidelijk.

Wij kijken best vaak naar de Belgische zenders en daar heb je niet 'Kijk vanaf het begin' of terugkijken. Vandaar het opnemen 😉.

Het kan best zijn dat je bij switchen naar Hussel, als je dezelfde zenders en vaste telefoon aanhoudt, je wat duurder uit bent ondanks gratis opnemen bij Hussel v.a. 2 ontvangers.

Omdat je bij Hussel geen gratis zenderpakket hebt. Dus als je ook pluspakket hebt icm Compleet is Hussel iets minder voordelig.

Reputatie 7
Badge +24

Het kan best zijn dat je bij switchen naar Hussel, als je dezelfde zenders en vaste telefoon aanhoudt, je wat duurder uit bent ondanks gratis opnemen bij Hussel v.a. 2 ontvangers.

Omdat je bij Hussel geen gratis zenderpakket hebt. Dus als je ook pluspakket hebt icm Compleet is Hussel iets minder voordelig.

Dat pluspakket had ik al besproken. Dat kost bij Hussel effectief dus € 1,99. Het kan zo zijn bij Compleet dat je het pluspakket hebt omgeruild voor FOX Sports.

https://www.kpn.com/compleet/voordelen/wissel-je-zenderpakket.htm

Dat kost bij Hussel € 12,99 meen ik. Minus 5 euro entertainmentkorting kom je dan dus op € 7,99.

En telefonie ben ik vergeten. Dat kost bij Hussel € 2,- :rolling_eyes:

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gea07 welkom op het forum! :) de nieuwe abonnementen zien er inderdaad allemaal wat anders uit! Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Ik zit hier zojuist ook naar te kijken om misschien een upgrade te doen van ons abonnement. Maar als ik dit zo lees is het gewoon een koekje uit eigen blik. Volgens mijn KPN betaal ik voor Hussel Internet 200 Mbit 1 ontvanger en het opnamepakket samen € 57,-. Kies ik echter 2 een tweede ontvanger (waardoor het opnamepakket gratis is) betaal ik opeens € 62,-. Want met het instellen van een tweede ontvanger vervalt het voordeel uit het bestaande pakket (Telfort) en betaal ik in plaats van € 5,- betaal voor de eerste ontvanger opeens € 10,-. Het voordeel is dus een wassen neus.       

Het kan t.o.v. een oud Telfort abonnement inderdaad zo veel schelen. Dat komt omdat je in je Telfort abonnement een kleiner, en dus goedkoper, basispakket hebt dan bij een KPN abonnement. 

Ga je dus naar KPN Hussel met Interactieve TV dan krijg je dus het KPN basispakket en dat is inderdaad wat duurder (meer zenders) dan het bij Telfort was.

Overigens is KPN met een basispakket van € 10 incl. één ontvanger nog zeker niet zo duur. Maar wel duurder dan Telfort was met een uitgekleed basispakket.

Reputatie 7
Badge +24

Ik zit hier zojuist ook naar te kijken om misschien een upgrade te doen van ons abonnement. Maar als ik dit zo lees is het gewoon een koekje uit eigen blik. Volgens mijn KPN betaal ik voor Hussel Internet 200 Mbit 1 ontvanger en het opnamepakket samen € 57,-.

200 mbit is volgens mij 50 euro. En 1 ontvanger 10 euro. Komt je uit op 60 euro, geen 57.

Kies ik echter 2 een tweede ontvanger (waardoor het opnamepakket gratis is) betaal ik opeens € 62,-.

Dat zou volgens mij 65 euro moeten wezen. Hoe komt u op 62 euro?

Want met het instellen van een tweede ontvanger vervalt het voordeel uit het bestaande pakket (Telfort) en betaal ik in plaats van € 5,- betaal voor de eerste ontvanger opeens € 10,-. Het voordeel is dus een wassen neus.       

Voordeel? Welk voordeel? Als je nu een Telfort abonnement hebt, dan ga je er puur qua prijs zeker niet op vooruit als je kiest voor Hussel.