Beantwoord

Opnieuw activeren KPN voordelen

  • 12 January 2021
  • 4 reacties
  • 110 keer bekeken

Hoi,

hoe koppel ik mijn mobiele abonnement weer aan het thuis abonnement?

In het verleden stonden beide op mijn naam, dus was alles gekoppeld, en had ik alle voordelen zoals €5 korting op mijn mobiele factuur. Maar we hebben laatst mijn abonnement opgezegd en mijn vriend heeft een abonnement afgesloten. Nog steeds op hetzelfde woonadres. Wordt dit automatisch gekoppeld omdat het 1 adres is? Of moet ik hiervoor nog iets doen?

 

Groetjes Renske

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 January 2021, 19:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Renskevanvliet ,

Het regelen van die korting gaat niet automatisch. 
 

Dan lijkt het erop dat je de 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina:kpn / telfort Hussel aanmelden

 

Hoi,

dank je wel voor de reactie. 
Volgens de aanmelding via de link van Hussel komt er een melding dat het niet lukt en dat ik misschien al gekoppeld ben. Waar kan ik dat precies zien? Ik heb al zitten kijken in de app maar kom er niet uit.

 

groetjes Renske

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Renskevanvliet, bedankt voor je vraag! Ik heb even gekeken in mijn eigen MijnKPN app en je kunt als volgt nakijken op welke abonnementen de voordelen geactiveerd zijn (*tromgeroffel*):

Onder “Profiel” vindt je “Administratie”, klik op “Abonnementen” en vervolgens op “Bekijk uw voordelen”. Als je producten mist, kun je deze direct toevoegen via de knop “Voeg een bestaand KPN product toe”. Laat je weten of je nu op alle KPN producten voordelen krijgt? Mocht dat niet zo zijn of je krijgt een foutmelding bij het aanmelden, dan kijk ik het graag voor je na. Vul jij je klantgegevens aan in jouw profiel? Graag jouw postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Vermeld in het vakje “Persoonlijke gegevens” welke KPN producten je hebt (met bijbehorende mobiele nummer(s)). Als je hier een seintje geeft als je profiel aangevuld is, kijk ik het voor je na!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat alles nu in orde is. Anders hoor ik het graag!