Beantwoord

opnieuw Voordelen aanvragen

  • 19 April 2021
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Beste,

Ik heb mijn adres gegevens veranderd, echter krijg ik bij de voordelen niet mijn ouderlijk huis met het KPN pakket er af. Daarnaast lukt mij het ook niet om een ander voordeel toe te passen. Op het nieuwe adres woon ik samen met mijn vriend, hij gebruikt ook KPN op mijn mobiel. Wij zitten gehuurd en daarbij is het TV etc niet van KPN helaas. Maar hoe kan ik dit aanpassen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 26 April 2021, 09:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb je bericht wel 5 keer doorgelezen,  maar het lukt me niet om je vraag helder te krijgen. 

Haha sorry,

bij voordelen staat nog dat ik korting krijg door het kpn pakket (tv etc). Echter staat dit op mijn oude adres en heb ik dit nu dus niet meer. Ik heb mijn adres al wel gewijzigd, maar krijg dat voordeel er niet af.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Marloes78, als ik het goed begrijp hebben jij en je vriend samen 2 mobiele abonnementen op jullie gezamenlijke adres. Als je jouw profiel invult ga ik alle voordelen administratief voor je rechtzetten. Geef je mij even een seintje als het profiel is ingevuld?

@Jeroen_dB  Dit heb ik gedaan.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Marloes78, op het door jou ingevulde adres zie ik slechts 1 mobiel nummer, dat van jou. Op het huisnummer met de toevoeging A staat niet het nummer van jouw vriend. Hij kan zelf zijn adres aanpassen via MijnKPN of door contact op te nemen met de klantenservice. Via de klantenservice kan dan ook meteen de aanmelding voor de voordelen geregeld worden.Â