Beantwoord

Overgestapt en nu verdubbelaar kwijt

  • 3 October 2021
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik ben ook overgestapt en nu ben ik me verdubbelaar ook kwijt. Kpn is gewoon een dief. Vreselijk hoe ze met klanten omgaan. Ik wil zo snel mogelijk weg bij ze.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 5 October 2021, 12:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik ben ook overgestapt en nu ben ik me verdubbelaar ook kwijt. Kpn is gewoon een dief. Vreselijk hoe ze met klanten omgaan. Ik wil zo snel mogelijk weg bij ze.

Hallo @Sandram28 waar ben je van overgestapt, van welk pakket, van Telfort of van KPN, naar welk pakket?

Eerst even goed inlezen wat je krijgt en wat je kwijt raakt voordat je iets wijzigt.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sandram28, het verdubbelen van je Mb's is een voordeel horende bij KPN Compleet, waar je gebruik van kunt maken als je een mobiel abonnement voor thuis en een abonnement van vóór 8 oktober 2019aan elkaar koppelt.

Als je met je abonnement voor thuis overstapt naar een andere aanbieder voldoe je niet meer aan de actievoorwaarden en vervallen je KPN Compleet voordelen. En als je met je mobiel verlengt naar een KPN Hussel abonnement, voldoe je ook niet meer aan de voorwaarden aangezien KPN Hussel dat sinds 8 oktober 2019 in de plaats is gekomen voor KPN Compleet, niet werkt met verdubbelde data.

Dat je een voordeel kwijtraakt doorat je de keuze maakt om over te stappen naar een abonnement waardoor je niet meer in aanmerking komt voor dat voordeel, heeft natuurlijk helemaal niets te maken met diefstal en ik vind het jammer om te vernemen dat jij dat wel zo ziet.

Â