Beantwoord

Overlap Fox Sports Eredivisie en Fox Sports

  • 29 June 2019
  • 7 reacties
  • 156 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik heb een Thuis abo van KPN en een Mobiel abo van Telfort. Via Telfort Compleet krijg ik nu Fox Sports Eredivisie gratis, waarvoor dank. Dat zijn de zenders Fox Sports 1, 2 & 3 twv 9,99 p/m. Het Fox Sports (totaal) pakket van 14,99 p/m is de zenders 1 t/m 6. Is het mogelijk dat ik Fox Sports afsluit en dan slechts 5 euro per maand betaal? Aangezien ik de zenders 1, 2 & 3 gratis kan krijgen en ik anders de gehele 14,99 betaal om 'alleen' Fox Sports 4, 5 & 6 erbij te krijgen.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Groet,

Robbert
icon

Beste antwoord door huistijger 30 June 2019, 08:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @RSpinoza
Helaas dat zal niet gaan.
Dan kun je het beste Fox Eredivisie verwisselen voor het pluspakket, dan heb je die gratis (ook 9,99)
en neem je Fox compleet af voor 14,99

Je zou ook Fox internationaal er bij kunnen nemen voor 12.99 i.p.v. 14.99 voor het hele pakket
Reputatie 7
Dat is dan toch eigenlijk een gemiste kans.
Mijns inziens zou het een enorme pré zijn als KPN FOX Sports 4,5 en 6 ook als los pakketje zou aanbieden t.b.v. van deze groep abonnees.
Reputatie 7
Badge +21
Dat is dan toch eigenlijk een gemiste kans.
Mijns inziens zou het een enorme pré zijn als KPN FOX Sports 4,5 en 6 ook als los pakketje zou aanbieden t.b.v. van deze groep abonnees.

Dat doen ze ook @wjb alleen voor de prijs van € 12,99
Maar jij / jullie bedoelen natuurlijk voor € 5,00
Zou inderdaad mooi zijn ja.
Beste @huistijger , helaas heb ik geen interesse in het Plus Pakket, anders had ik dat zeker gedaan.Ik denk dat wat @wjb zegt waar is: een gemiste kans voor KPN en haar leden. Desnoods krijg je het pakket dan voor 6 euro of 7,50 (de helft) ofzo. Krijg je in verhouding iets minder korting, maar alsnog het volledige Fox Sports pakket voor een stuk goedkoper dan normaal. Nu voelt het een beetje alsof ik 15 euro extra ga betalen voor 'slechts' 3 zenders.

Fox biedt natuurlijk ook niet voor niets het totale pakket aan voor 15, terwijl de twee losse pakketten 10 en 13 euro kosten. Ze hopen natuurlijk dat klanten denken: voor die 5 / 2 euro extra kan ik het volledige pakket nemen en zo geeft de klant dan toch meer uit dan ie in eerste instantie van plan was. Dat zou KPN hier ook kunnen doen... Ik ben in ieder geval hun eerste klant als ik het volledige pakket voor 7,50 of minder kan aanschaffen icm mijn Telfort Compleet en gratis Fox Sports Eredivisie.
Hoi @RSpinoza . Het is helaas zoals de anderen al aangeven. Ik heb geen mogelijkheid om hier een korting voor te geven.
Ik zal het verzoek doorsturen naar onze marketing afdeling. Ik kan geen garanties geven dat ze er iets mee doen maar niet geschoten is altijd mis.
Hoi @Erwin_ , dankjewel voor je verhelderende antwoord. Ik begrijp dat je geen garanties kunt geven, maar dankjewel voor het doorgeven! Mocht er een mogelijkheid tot korting uit komen maak ik daar zeker gebruik van!
Graag gedaan en mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden!