Beantwoord

Overstappen van Alles-in-1 naar Compleet

  • 5 August 2019
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Vraagjes,
Ik heb nu alles in 1 en krijg steeds email van KPN of ik wil overstappen naar KPN compleet.
Ik heb nu gratis Spotify, blijf ik dat houden?
Ik heb nu een apart Fox sports abbonement en kan alle wedstrijden nu zien blijft dit dan zo en wordt dit dan gratis?
Ik vraag dit omdat mijn vrouw toevallig een nieuw telefoon abbonement moet hebben en per saldo kan ze die dan zo goed als gratis krijgen.
Nu ben ik naar 2 KPN winkels geweest en die vertellen allebei iets anders.
De een zegt dat ik dan Spotify kwijt ben en apart moet abboneren, de ander zegt dat dit voor mij gewoon gratis blijft.
Ik wil dit graag zeker weten, hoe zit dit nu precies?
Een hoop vragen naar alvast bedank.

Mvg
Ed
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 August 2019, 17:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Bij KPN Compleet zit geen gratis spotify. Daar moet je je apart voor abonneren.

Dat kan hier :
https://www.kpn.com/spotify/activeer-premium-family.htm

Bij KPN Compleet kan je één gratis extra pakket kiezen. Dat kan het Fox Sports abonnement zijn.

Meer daarover hier:
https://www.kpn.com/compleet/voordelen/wissel-je-zenderpakket.htm

Je hebt dan geen apart Fox Sports abonnement meer nodig.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Ed Steneker, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

KPN Compleet is geen abonnement wat je kan aanschaffen, maar het zijn voordelen die je ontvangt op het moment dat je meerdere producten bij KPN afneemt. Je geeft aan dat je op dit moment al een Alles-in-1 pakket hebt, inclusief Spotify. Hier hoef je verder niet zoveel aan te veranderen, als je dat niet wil natuurlijk. Een nieuwer abonnement is namelijk zonder Spotify, en ik begrijp dat je dit wel wil behouden. Je kan altijd kijken (of navragen) of een nieuwer pakket voordeliger is (inclusief de Spotify betaalde versie) voor jou of niet en dan de keuze maken!

Ik denk dat het mailtje inspeelt op het feit dat je nog geen mobiel abonnement bij KPN afneemt (voor zover ik begrijp uit je bericht). Wanneer je zowel een pakket hebt met internet en televisie én een mobiel abonnement, kom je in aanmerking voor KPN Compleet voordelen. Deze voordelen zijn:
€ 5,00 korting op het mobiele abonnement
Dubbel zoveel data en minuten/sms'jes op het mobiele abonnement
Gratis zenderpakket: Pluspakket of Fox Sports

Bij meerdere mobiele abonnementen op hetzelfde adres:
MB's delen en gratis onderling bellen.

Dus in dat geval is het voordelig om te kijken of een mobiel abonnement bij KPN bij jou of je vrouw past! Als je wil, kan ik vragen of een collega je hier even over belt binnenkort. Het een en ander doornemen en informatie verstrekken 😉 Vul dan even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en een 06-nummer waar je bereikbaar op bent!
Reputatie 7
Badge +21
@Ed Steneker, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is het inmiddels helder, of kan ik hier nog bij helpen?

Reageer