Beantwoord

Pairbonding aanvraag

• 13 september 2016
  • 14 reacties
  • 415 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Beste KPN Webcare

Ik zou graag pair bonding willen aanvragen voor mijn adres, volgens de KPN Netco check, kan ik Pairbonding aanvragen.

Voor adresgegevens stuur even een PM s.v.p.
icon

Beste antwoord door Paul_ 13 september 2016, 18:59

Hoi @SupaYoshi, dat is een duidelijk verzoek. Als er pairbonding mogelijk is dan regelen we dat. Reageer je op mijn privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.

@iedereen: Jullie hebben allemaal een punt. Lief blijven 😉 Iedereen probeert te helpen.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Er wordt alleen pairbonding geleverd indien:
VDSL niet de snelheid van je abonnement kan halen
Je dat wel (bijna) kunt halen i.c.m. bonding

Wat geeft THD eigenlijk bij Bonding? Daar kun je écht zien of het wel leverbaar is op je adres.
Is bonding daar gelijk aan VDSL is het niet leverbaar. (THD is realistischer dan NETCO)
Fourstack THD

P.S. snelheden boven 100 down worden (via koper) nog niet geleverd.
Reputatie 2
Badge
Ik haal nu 90 via 1 aderpaar, via 2 aderpaar zou ik de 100 wel halen.
Vandaar mijn aanvraag zie Fourstack met mijn postcode en huisnr
Reputatie 7
Badge +18
Ik haal nu 90 via 1 aderpaar, via 2 aderpaar zou ik de 100 wel halen.
Vandaar mijn aanvraag zie Fourstack met mijn postcode en huisnr
Wij kunnen uw postcode en huisnr. niet zien. Zou u eventueel screenschot willen plaatsen van uw Fourstack. (Even uw postcode en huisnr. afschermen.) :8
Reputatie 2
Badge
Ja hier, http://image.prntscr.com/image/28732158419342f79aa82404bf5dd04e.png
Reputatie 7
Badge +18
Ja hier, http://image.prntscr.com/image/28732158419342f79aa82404bf5dd04e.pngDat ziet er inderdaad goed uit. Ik zie dat u met PairBonding 160 Mbit/s kan halen. :8 Dat ziet er voor u echt goed uit. :8
Reputatie 7
Tja, niet verkeerd. 😃 voor internet levert KPN momenteel op koper niet boven de 100. Maar de overcapaciteit wordt wel gebruikt voor de TV-streams. En dus heb je geen last bij computeren als er tegelijk TV gekeken wordt.
Reputatie 7
Badge +18
Wilt u de meting hier ook even doen? U heeft het op de Netco gedaan. En de THD zegt wat u NU op dit moment op uw adres kan ontvangen. En geeft die dan bij Bonding nog steeds 160 Mbit/s?:?
Reputatie 7
Badge +30
Wilt u de meting hier ook even doen? U heeft het op de Netco gedaan. En de THD zegt wat u NU op dit moment op uw adres kan ontvangen. En geeft die dan bij Bonding nog steeds 160 Mbit/s?:?
Dennis, dat boeit geen reet. Ik kan je nu al vertellen dat THD waarschijnlijk 100Mbit heeft. En wat dan nog. KPN is verplicht zich in te spannen om de snelheid te bieden en bij SupaYoshi kan dit via Bonding. voila!
Reputatie 7
Badge +18

Dennis, dat boeit geen reet. Ik kan je nu al vertellen dat THD waarschijnlijk 100Mbit heeft. En wat dan nog. KPN is verplicht zich in te spannen om de snelheid te bieden en bij SupaYoshi kan dit via Bonding. voila!
Dat is fijn dat jij dat zo geweldig weet, maar moet dat zo op deze manier? Als je het zo goed weet allemaal. Ga dan ook bij de KPN werken! Laat ons allemaal in onze waarde. Ik probeer ook maar te helpen. En ga niet iemand op deze toon corrigeren. Zo, dat is eruit! Sorry daarvoor, maar had ook anders gezegd kunnen worden.
Reputatie 2
Badge
Hey @KPN Webcare, ik zit niet echt te wachten op antwoorden hier, behalve dat van jullie. Thanks!
Reputatie 7
Badge +18
Hey @KPN Webcare, ik zit niet echt te wachten op antwoorden hier, behalve dat van jullie. Thanks!Als u alleen KPN wilt spreken, dan moet u bellen. Het forum is voor iedereen die klant is bij KPN. 🙂
Reputatie 7
Badge +30

Dat is fijn dat jij dat zo geweldig weet, maar moet dat zo op deze manier? Als je het zo goed weet allemaal. Ga dan ook bij de KPN werken! Laat ons allemaal in onze waarde. Ik probeer ook maar te helpen. En ga niet iemand op deze toon corrigeren. Zo, dat is eruit! Sorry daarvoor, maar had ook anders gezegd kunnen worden.

Als jij het zo opvat, is dat oké. Maar persoonlijk kon ik aan de TS en de vorige reacties van SupaYoshi al zien dat hij of zij een wat geavanceerdere gebruiker is, en niet op deze reacties zit te wachten.
De eerste reactie (van PeterG) is m.i. een hele goede en bevat direct de kern. SupaYoshi antwoord daarna met precies(!) wat PeterG vraagt. Daaruit blijkt dat SupaYoshi in aanmerking komt voor Bonding en ik heb dan ook niet gereageerd omdat ik niets toevoeg op dat moment. Wel heb ik even op topic volgen gedrukt omdat ik benieuwd ben hoe dit afloopt.

Je laatste reactie is is een goede. Het KPN Forum is o.a. voor klanten (en niet klanten). Maar als ik een vraag heb zit ik persoonlijk ook niet op 10 reacties te wachten..

Persoonlijk denk ik dat SupaYoshi, slim gebruikt probeert te maken van een (tijdelijke) fout in Fourstack. Maar dat kan ik niet bevestigen. Deze fout is trouwens inmiddels bijgewerkt.

Maar als het waar is dat er 90Mbit gehaald wordt op 1 lijn en er is Bonding mogelijk dan dient KPN zich in te spanning voor Bonding (mits SupaYoshi (tijdelijk) het 100Mbit pakket afneemt)
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @SupaYoshi, dat is een duidelijk verzoek. Als er pairbonding mogelijk is dan regelen we dat. Reageer je op mijn privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.

@iedereen: Jullie hebben allemaal een punt. Lief blijven 😉 Iedereen probeert te helpen.
Reputatie 7
Badge +24
Update: De afspraak met de monteur om pairbonding te regelen is gemaakt. Alles moet op 06-10-2016 gereed zijn 🙂

Reageer