Beantwoord

Pluspakket bij KPN Compleet

  • 12 February 2020
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Beste KPN,

Ik ontvang gratis het Pluspakket ivm KPN Compleet. Nu wijzig ik per 1-6-2020 mijn mobiele abonnement naar een andere provider waardoor ik geen recht meer zal hebben op het pakket. Vervalt dat automatisch of moet ik dat zelf opzeggen? Ik hoor het graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

icon

Beste antwoord door PeterG 12 February 2020, 16:11

Bekijk origineel

2 reacties

Dat vervalt automatisch. Anders zou je ineens € 9,99 per maand duurder uit zijn. Later, als KPN het uitgezet heeft, kun je het zelf weer aanzetten waarmee je (vlgs voorwaarden) zélf dus toestemming geeft voor de extra € 9,99 bij je abonnement.

Prima, duidelijk. Bedankt voor het antwoord.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Reageer