Beantwoord

Pluspakket en eredivisie verwarring

  • 5 August 2019
  • 10 reacties
  • 215 keer bekeken

Ik heb mijn plus pakket gewisseld voor fox sport (kpn compleet) en nu is het niet meer gratis. Maandbedrag is verhoogd met kosten fox sport.
Hoe kan ik dit verhelpen? Heb het al gemeld via chat, maar nog niet opgelost.

eigen topic aangemaakt: oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 August 2019, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Wat bedoel je met 'nu is het niet meer gratis'? "maandbedrag is verhoogd met Fox Sports". Dan heb je mss niet gewisseld maar 'gewoon' het Fox Sports pakket aangezet.

Of...heb je het pluspakket nu weer betaalt aangezet? Dan komt die € 9,99 er nu bij.

Je zou FS gratis en pluspakket dan als betaalt pakket à € 9,99 moeten hebben. Per saldo ben je dan dus niet duurder uit.

Gelukkig is er financieel nog tijd om het in orde te maken tot 5 september. Dan is er pas prijsverschil ivm verhoging FS naar € 12,99 op die datum.

Fox Sports € 12,99 korting KPN Compleet: € 0,00
Pluspakket € 9,99

Je kunt maar op één v.d. twee KPN Compleet korting hebben.

Zodat een KPN moderator in je abonnement kan kijken (en evt. aanpassingen doen) graag je gegevens invullen in je forumprofiel. Daarmee geef je toestemming.
Naam, postcode, huisnummer, en klantnummer. Onderaan pagina opslaan.
Ik wilde wisselen, maar die mogelijkheid was er niet. Heb toen pluspakket verwijderd en fs aan gezet. Hoe kan ik dit oplossen?
Euh, heb je wel KPN Compleet i.c.m. minimaal één mobiel KPN abonnement?
Dat heb ik . Dus recht op 1 gratis pakket.
Okee. Nou, wachten op de moderator maar even. Als je je forumprofiel hebt ingevuld dan mag deze, met die gegevens, in je abonnee-instellingen kijken. En ook aanpassingen doen, na een extra bevestiging van je (hier).

Zodat een KPN moderator in je abonnement kan kijken (en evt. aanpassingen doen) graag je gegevens invullen in jeforumprofiel. Daarmee geef je toestemming.
Naam, postcode, huisnummer, en klantnummer. Onderaan pagina opslaan.
Ja, hij mag van mij de aanpassingen doen.
Dus geen pluspakket maar fs
Ik heb het zojuist voor jou geprobeerd, @Gerrit W . En mij lukt het ook niet. Gelukkig is er nog een achterliggende afdeling die het waarschijnlijk wel kan. Ik heb het opdrachtje doorgestuurd en houd het voor je in de gaten. Zodra dit om is gezet controleer ik of de betaalde versie weer uit is. Eventuele kosten die je hier van krijgt ga ik (nadat de factuur is geweest) vergoeden.
Is het gelukt, @Gerrit W ?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten! 🙂
Het is prima opgelost. Bedankt voor je medewerking!