Beantwoord

Pluspakket en korting

  • 28 February 2019
  • 8 reacties
  • 261 keer bekeken

Hallo,

Sinds eind Januari zijn mijn vriending en ik verhuist naar een nieuw adres waar sinds gister ook kpn compleet is aangesloten, het viel me op dat het pluspakket hier nog niet bij zit. En is de 5e korting ook nog van kracht nu?

Mvg Stefan
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 February 2019, 18:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Stefan. Klopt het ingevulde adres en toevoeging in je profiel wel? Op 45 B vind ik namelijk nog geen internetdiensten. Heb je eventueel een klantnummer voor me? En heb je mobiele aanlsuiting(en) ook meeverhuisd? Dat is namelijk een voorwaarde. Ik hoor graag van je.
Hej Alex,

Ik ben onlangs naar de KPN winkel geweest om de mobiele diensten mee te verhuizen naar het nieuwe adres. Waarschijnlijk staat het abbonement op 45A omdat 45 B inderdaad geen aansluiting had en de monteur een lijn vanuit Sassenstraat 45A heeft verbonden.

Mvg Stefan
Reputatie 7
Badge +24
Op welke naam staat de vaste verbinding, toevallig op naam van een bedrijf/onderneming? En heb je ook een klantnummer voor me? Moet wel zeker weten dat ik de juiste verbinding heb namelijk.
Reputatie 7
Badge +24
Stefan, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Hej alex,

Het klantnummer is 9075087855 en ik zie op Mijnkpn dat het inderdaad op sassenstraat 45 A staat. Als het goed is op naam van SDW Hoksbergen. Mvg stefan
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie dit inderdaad, dan zal ik eerst je mobiele abonnement ook naar A moeten veranderen als jij dat goed vindt, dan kan de aanmelding voor de voordelen ook worden gedaan. Gaat om 2 mobiele nummers zie ik.
Hej alex, lijkt me prima als alles op 45 A komt te staan. Mijn vriendin staat er ook bij ja dus die kan ook over worden gezet dan idd
Reputatie 7
Badge +24
Stefan, alles is nu aangepast en lijkt te werken. Gratis Pluspakket en verdubbeling en korting op de mobiele abonnementen. Zou je dit willen bevestigen?